۴۰ گیگ اینترنت رایگان برای معلمان

  • کد خبر : 449592
  • 04 مهر 1400 - 12:25
۴۰ گیگ اینترنت رایگان برای معلمان

به گزارش نیوز: معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. به زودی بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار معلمان، قرار خواهد گرفت.مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: برای استفاده بهتر از شبکه اجتماعی دانش‌آموزی «شاد» همه معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش  از وزارت آموزش و پرورش، محمود حبیبی عصر شنبه در نشست اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل که به صورت غیرحضوری (ویدئو کنفرانس) با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ اظهار داشت: به زودی بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار معلمان، قرار خواهد گرفت که  به منظور استفاده معلمان در ۶ ماهه اول سال تحصیلی خواهد بود.
در این نشست گزارش معاونان معین از فعالیت ها و اقدامات ادارات کل استان ها در نحوه بازگشایی و آغاز سال جدید تحصیلی ارائه شد.

 بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان برای معلمان

مدارس و موسسات آموزشی از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ با ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شد و آموزش دانش‌آموزان در شبکه‌های مجازی از جمله شبکه دانش‌آموزی شاد دنبال شد. مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد در همان روزهای ابتدایی کرونا به عنوان مدرسه دانش‌آموزی در دوران تعطیلی مدارس راهی برای جلوگیری از عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان بود.

>>>بیشتر بخوانید:

وضعیت طرح همسان‌سازی حقوق معلمان

دانش‌آموزان حدود ۱۸ ماه است که به دور از فضای مدرسه آموزش و تعامل با معلمان و همکلاسی‌های خود را در فضای مجازی دنبال کردند.

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی  به اختصار شاد، روز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد و قرار است ۷۰ درصد دانش‌آموزان نیز در مهرماه از این شبکه استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449592

ثبت نظر

-