مردان نسبت به چه زنانی سرد می شوند!

  • کد خبر : 449433
  • 03 مهر 1400 - 11:45
مردان نسبت به چه زنانی سرد می شوند!

نیوز: مردان نسبت به چه زنانی سرد می شوند!کمبود اعتماد به نفس در زنان/رابطه تنگاتنگی بین اعتماد به نفس با جذابیت خانم ها وجود دارد…. تا به حال توجه کرده اید.که زنان جذاب استوار گام برداشته.
و همیشه قامتی راست دارند… زیرا توانسته اند که توانایی های خود رابشناسند و از آنها احساس مثبت دریافت کنند… بنا بر این با تکیه بر فضائل و توانایی هایشان همیشه سر بلند و شاد هستند و همیشه احساس رضایت دارند زیرا ایمان دارند که شاد بودن شان نیاز مند به عوامل بیرونی نیست. حس قلبی آن ها نسبت به خودشان مثبت است  و مطمئن این احساس را به دیگران نیز انتقال داده و خود را مبدل به شخصیتی  همیشه دوست داشتنی و ماندگار می کنند.

مردها از زن هایی که خود را دست کم می گیرند و کمبود اعتماد به نفس دارند و زنانی که مدام خود را تحقیر می کنند و هیچ وقت از ظاهر شان راضی نیستند، بیزارند. اگر شما مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی بیند، بلکه از شما دلسرد هم می شود.

کمبود اعتماد به نفس در زنان

برای همسرتان زشت بودن یا زیبا بودن شما آنقدر اهمیت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن های با اعتماد به نفس هستند. زن هایی که خوب بلدند زیبایی هایشان را بهتر نشان دهند و از ظاهری که دارند، راضی هستند.

>>>بیشتر بخوانید:

سرد شدن رابطه/۸ نشانه ای که می گوید برایش عادی شده اید!

مدام شکسته نفسی کردن و شرمنده بودن از ظاهر خود، می تواند عاشق ترین مرد را هم دلسرد و حسش را نسبت به شما زیر و رو کند. شما با این کار، ایرادهایی که تا کنون در شما نمی دیده را در نگاهش پررنگ تر جلوه می دهید.
پس هرگز خود را نزد همسرتان تحقیر نکنید بلکه زیباییهای ظاهرتان را تحسین کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449433

ثبت نظر

-