حضور گلشیفته فراهانی در سریال هجوم محصول اپل تی وی

  • کد خبر : 449270
  • 01 مهر 1400 - 9:23
حضور گلشیفته فراهانی در سریال هجوم محصول اپل تی وی

نیوز: حضور گلشیفته فراهانی در سریال هجوم محصول اپل تی وی تایید شد.به گزارش کوش آداسی گشت، گلشیفته فراهانی در سریال هجوم محصول اپل تی وی به تهیه کنندگی و نویسندگی سیمون کینبرگ و دیوید ویل با سام نیل و شیولی کاتسونا هم بازی خواهد شد.

همیشه موضوع حمله بیگانگان و وجود موجودات فضایی مسئله داغ و مورد بحثی بوده است. فیلم ها و سریال های بسیاری در این باره ساخته شده اند و اینطور که پیداست اپل تی وی هم میخواهد با مجموعه جدید خود شانس اش را برای روایت جذاب یک قصه با موضوع موجودات بیگانه آزمایش کند. بر اساس اخبار منتشر شده داستان سریال هجوم نگرش مردم سرزمین های مختلف کره زمین به حمله فرازمینی ها را نشان می دهد و به همین منظور از بازیگرانی با ملیت های مختلف در این پروژه استفاده شده است و یکی از شخصیت های محوری آن گلشیفته فراهانی است.

هجوم یکی از بلندپروازانه ترین سریال های اپل تی وی به شمار می رود که در چهار کشور ایالات متحده آمریکا، ژاپن، انگلستان و مراکش فیلم برداری خواهد شد. چند ماه قبل بخش هایی از این مجموعه در نیویورک فیلم برداری شده بود، اما به دنبال شیوع کروناویروس فیلم برداری هجوم متوقف شد. حالا و بعد از گذشت چند ماه اپل تی وی میخواهد با رعایت پروتکل های بهداشتی فرایند ساخت سریال مهم و پرهزینه خود را از سر بگیرد.

گلشیفته فراهانی در سریال هجوم

در سریال هجوم گلشیفته فراهانی قرار است نقش یک مادر سوری پناهده به اسم انیشا مالک را بازی کند که به آمریکا و لانگ آیلند مهاجرت نموده و فراس ناصر قرار است به عنوان همسر او در نقش شخصیتی به اسم احمد مالک ظاهر گردد. سام نیل نیز ایفای نقش کلانتری به نام جان بل را برعهده دارد که چیزی تا بازنشستگی او باقی نمانده است. شیولی کاتسونا هم بازیگر ژاپنی اصلی این سریال خواهد بود و اینطور که پیداست عضو تشکیلات تحقیقات فضایی دولت ژاپن است. همچنین تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی فصل نخست هجوم به یاکوب وبروگن بلژیکی سپرده شده است.

>>>بیشتر بخوانید:

گلشیفته فراهانی دلیل برهنه شدنش را فاش کرد!

گلشیفته فراهانی سال گذشته به واسطه فیلم استخراج محصول نتفلیکس مورد توجه سینمادوستان بسیاری در سراسر دنیا نهاده شد و به نظر او با سریال پرهزینه ای همچون هجوم از اپل تی وی باری دیگر این فرصت را دارد تا به طور گسترده دیده گردد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449270

ثبت نظر

-