خارج کردن یک مار ۱۲۲ سانتی‌متری از معده یک زن/فیلم

  • کد خبر : 449056
  • 30 شهریور 1400 - 14:40
خارج کردن یک مار ۱۲۲ سانتی‌متری از معده یک زن/فیلم

نیوز: خارج کردن مار از شکم/پزشکان از معده یک زن روس مار خارج کردند .جراحان بیمارستانی در روسیه مار نسبتاً بزرگی را از معده یک زن روستایی خارج کردند. این زن به دلیل دردهای شدید شکمی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان پس از معاینات اولیه او را به اتاق عمل منتقل کردند تا با تعجب متوجه شوند توده کشف‌شده در داخل معده این زن یک مار بزرگ است.

جراحان بیمارستانی در روسیه مار نسبتاً بزرگی را از معده یک زن روستایی خارج کردند. این زن که از ساکنان روستای «لیواشی» در داغستان روسیه است به دلیل دردهای شدید شکمی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان پس از معاینات اولیه او را به اتاق عمل منتقل کردند تا با تعجب متوجه شوند توده کشف‌شده در داخل معده این زن یک مار بزرگ است.

عجایبی از پزشکی جنسی که دنیا را شوکه کرد+ عکس

فیلم خارج کردن مار از شکم یک زن:

به گفته پزشکان، آنها بعد از آندوسکوپی معده بیمار به ماری ۱۲۲ سانتی‌متری در داخل شکم او برخوردند و توانستند آن را از داخل معده‌اش خارج کنند.

این مار که گزارش مشخص نکرده هنگام خروج از بدن زن زنده بود یا مرد،ه ظاهراً وقتی زن داغستانی در خانه‌اش در روستا خواب بوده وارد دهان و سپس معده‌اش شده بود.

در این حال برخی از کارشناسان که ویدئوی منتشرشده از این عمل را مشاهده کرده‌اند معتقدند، تصاویر منتشرشده یک انگل بزرگ را نشان می‌دهد زیرا ورود حیوانی با این حجم به داخل مری و معده انسان بدون آنکه شخص متوجه شود، امکان‌پذیر نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449056

ثبت نظر

-