خودکشی معلم ریاضی/ جزئیات و علت خودکشی+فیلم

  • کد خبر : 448525
  • 30 شهریور 1400 - 8:00
خودکشی معلم ریاضی/ جزئیات و علت خودکشی+فیلم

نیوز:علت خودکشی معلم ریاضی، مشکلات مالی بود. یک معلم ریاضی در شهرستان گراش در استان فارس به دلیل مشکلات مالی و معیشتی دست به خودکشی زد.

کانال تلگرامی صنفی معلمان از خودکشی یک معلم ریاضی در استان فارس خبر داد. او خود را حلقه آویز کرد و در اثر مرگ مغزی جانش را از دست داد. اعضای بدن این معلم اهدا شد.

غلامحسین یحیی پور دبیر ریاضی که از مشکلات مالی به ستوه آمده بود، چندی پیش از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بود. اما به دلیل عدم توان مالی، تامین ۵ میلیون تومان سپرده برای پیش شرط وام را نداشته است.

او در نامه ای خطاب به یکی از دوستانش نوشت: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک و دویست فقط برای چهل و هشت ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم.

ماجرای تلخ خودسوزی معلم اصفهانی جلوی دادگستری

۷ عضو بدن غلام‌عباس پس از خودکشی اهدا شد!

برادر معلم:
این اواخر عوامل زیادی دست به دست داد که فشارهای عصبی روی برادرم خیلی زیاد شد و در نهایت دست به خود کشی زد. غلام‌عباس “برادرم” خود را حلق آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد، چند سال قبل او کارت اهدای عضو گرفته بود و ما همین را به عنوان وصیت او در نظر گرفتیم و برای اهدای اعضای بدن برادرم رضایت دادیم.7 عضو بدن او اهدا شد.

 جزئیات خودکشی غلام‌عباس یحیی‌پور، دبیر ریاضی در شهرستان گراش فارس از زبان برادرش

به دنبال خودکشی غلام‌عباس یحیی‌پور، دبیر ریاضی در شهرستان گراش فارس، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، مدعی شده که غلامعباس گرفتار سایت‌های شرط بندی شده بوده و وام آموزش و پرورش را برای همین موضوع می‌خواسته است!

این سخن، اما واکنش خانواده غلامعباس را به دنبال داشت و برادر او ضمن تکذیب درگیری غلامعباس با سایت‌های شرط‌بندی گفته است:
«برادرم تقاضای یک وام کرده بود و برای اخذ وام باید ۵ میلیون تومان پول را به عنوان ودیعه اولیه به بانک می‌سپرد. اما تنها ۳ میلیون و هشتصد هزار تومان از پول را تهیه کرده بود.

او از یکی از دوستانش تقاضا کرده بود که یک میلیون و دویست هزار تومان به او قرض بدهد تا بتواند بعد از گرفتن وام پول را پس بدهد. اما فشار‌های عصبی روی برادرم زیاد شد و همه عوامل دست به دست هم تا اینکه بالاخره تصمیم به خودکشی گرفت، بنده بابت اتهامی که به برادرم وارد کرده اند به بازرسی اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده و موضوع را با شکایت پیگیری می‌کنم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448525

ثبت نظر

-