7 چیزی که مردها به آنها خیلی توجه می کنند، البته بی سر و صدا!

  • کد خبر : 448100
  • 24 شهریور 1400 - 12:35
7 چیزی که مردها به آنها خیلی توجه می کنند، البته بی سر و صدا!

نیوز: این اعتقاد وجود دارد که مردان به جزئیات کوچک توجه نمی کنند و فقط چیزهایی را می بینند که ظاهری و مشخص است. واقعیت این است که آنها معمولاً به چیزهایی توجه می کنند که زنان حتی فکرش را هم نمی توانند بکنند. و البته دانستن این موارد خوب است تا بتوانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.ما در این پست برخی از توجه مردان به زنان، که رایج است و معمولاً به آن ها توجه می کنند، گردآوری کرده و برای شما ارائه می دهیم.

توجه مردان به زنان/ حالت چهره

این کاملاً اشتباه است که فکر کنیم مردان نمی توانند احساسات را از روی صورت تشخیص دهند: در طول سال ها رشد و بلوغ ، همه افراد این مهارت را بدست می آورند تا بتوانند دوستان خود را از دشمنان تشخیص دهند. به نظر می رسد که مردان نه تنها به علائم آشکار مانند گریه یا لبخند توجه می کنند، بلکه صداقت را از چشمان می خوانند  و حتی با توجه به حالت لب های شما به احساسات شما پی می برند.

توانایی خواندن ذهن از روی چهره به آن ها فرصتی می دهد تا بفهمند زنان واقعا چه می خواهند. این ارتباط غیر کلامی (بدون هیچ حرف و صحبتی) حتی می تواند مردان را هیجان زده کند زیرا به آن ها کمک می کند احساس خاصی داشته باشند.

توجه مردان به زنان

رنگ لباسی که زن دوست دارد

این ترفند بسیار ساده است. همه می دانند که رنگ ها به طریق های مختلف بر روحیه ، احساسات و سلیقه ی ما تأثیر می گذارد. قرمز نماد انرژی و اشتیاق است. مشکی نماد ظرافت ، مورد اعتماد بودن و کمرویی است. صورتی نماد گرما و لطافت است. بنابراین هنگامی که یک زن رنگ خاصی را برای بیرون رفتن با معشوقش انتخاب می کند ، با زبان بی زبانی احساسات خود را نسبت به مرد خود بیان می کند.

علاوه بر این ، چیزی به عنوان  شخصیت شناسی بر اساس رنگ ترجیحی وجود دارد که افراد را به 4 دسته تقسیم می کند. دانستن این موضوع هنگام ملاقات با افراد جدید مفید است زیرا می توانید از ظاهر آن ها اطلاعات زیادی در مورد شخصیت آن ها بیاموزید.

رنگ لباس سرقرار

اینکه زن زیر دوش آواز می خواند یا نه!

وقتی دوش می گیریم ، معمولا کسی دو و برمان نیست. آرام هستیم و احساس خجالت نمی کنیم. سطح استرس کاهش می یابد و مغز شروع به تولید دوپامین می کند و باعث ایجاد احساس لذت می شود. در این لحظات ، ما ناخودآگاه با توجه به حال و هوایمان آهنگی را که حفظ هستیم می خوانیم. در واقع ، این رفتار به فرد کمک می کند تا روحیه خود را بهبود بخشیده و آرام شود ، حتی اگر بداند که کس دیگری نیز در خانه است و صدایش را می شنود.

این خوب است زیرا اگر ببینیم نمی توانیم احساسات خود را برای مدت طولانی نشان دهیم ، بر روان ما تأثیر می گذارد و باعث افزایش استرس و در نهایت منجر به دعوا و مشاجره می شود. تعجب آور نیست که مردان به این امر توجه کنند زیرا به آنها کمک می کند تا روحیه شریک زندگی خود را بهتر بشناسند که به آن ها و آینده رابطه کمک می کند.

اسرارهمسرداری/زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند؟

توجه مردان به زنان/نحوه پیام دادن

فقط شجاع ترین ها در واقع به راحتی می توانند در مورد احساسات خود بحث کنند. بسیاری از ما خانم ها (به ویژه آنهایی که عادت داریم به نکاتی اشاره کنیم) سعی می کنیم این کار را بدون تماس چشمی انجام دهیم. پیام چیزی است که در آن زنان می توانند احساسات واقعی خود را آشکار کنند و معمولاً صادق تر هستند و مردان این را می دانند.

به همین دلیل است که مردان سعی می کنند تمام نشانه هایی را که در پیام ها دریافت می کنند رمزگشایی کنند و به تعداد دفعات ، دلایل و زمان ارسال پیام ها توجه می کنند.

نحوه پیام دادن

در اینجا یک واقعیت جالب دیگر وجود دارد: زبان شناسان می گویند کلماتی که ما استفاده می کنیم چیزهای زیادی درباره شخصیت ما می گوید. عبارات مکرر مانند “من فکر می کنم ، من احساس می کنم” به این معنی است که یک فرد روی نظرات خود متمرکز است. اگر فردی همیشه سعی می کند با استفاده از “شرط می بندم ، باور کن” شما را متقاعد کند که صادق است ، احتمالا دارد دروغ می گوید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448100
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/inspiration-psychology/7-things-that-men-secretly-pay-attention-to-in-women-503510/

ثبت نظر

دیدگاهها بسته است.

-