قضیه فوت ندایاسی چیست؟/بیوگرافی کامل از ندا یاسی/فیلم

  • کد خبر : 447912
  • 23 شهریور 1400 - 10:00
قضیه فوت ندایاسی چیست؟/بیوگرافی کامل از ندا یاسی/فیلم

نیوز:  ندا یاسی یکی از شاخ های اینستاگرامی است و محتوای صفحات ندا یاسی اکثرا جنسی و غیر اخلاقی است.تمام صفحاتی که ندا یاسی مدیریت می کند فالوورهای میلیونی دارند، او با هنجار شکنی و ترویج ابتذال در فضای مجازی به شهرت رسیده است. رازهای زیادی درمورد ندا یاسی و خصوصا هویت و ملیت او وجود دارد که در ادامه تمام آنها را بررسی خواهیم کرد. با مجله پارس ناز همراه باشید.

ندا یاسی سال 1368 و بهمن ماهی می باشد. او در مناطق جنوبی کشور و در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و اصالتا عرب تبار است، ندا یاسی در رشته مامایی تحصیل کرده و سپس به خارج از کشور مهاجرت می کند. او سپس با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام مشهور می شود و حالا یکی از شناخته شده ترین شاخ های مجازی است.

ندایاسی کجایی است؟

درمورد اصالت ندا یاسی حرف و حدیث های زیادی وجود دارد. حتی معتبرترین وب سایت های کشور هم اطلاعات غلطی درمورد او منتشر کرده اند. حقیقت این است که: ندا یاسی نه دو رگه است و نه متولد عراق و افغانستان! تمام اعضای خانواده او در ایران زندگی می کنند و مادرش هم توسط پدرش به قتل نرسیده بلکه زنده و سلامت است.

 

حقیقت این است که: ندا و دوست پسرش که قصد مهاجرت غیر قانونی از ایران را داشتند به دنبال راه حلی بودند تا بتوانند Citizen کشور مقصد را دریافت کنند و درخواست مهاجرت شان توسط پلیس مهاجرت مقصد، پذیرفته شود.

آنها اعلام می کنند که (افغان) هستند و به دلیل ناامنی در افغانستان مجبور به ترک کشورشان شده اند. اما در این بین با یک سد بزرگ مواجه می شوند: اثر انگشت آنها در ایران ثبت شده و نمی توانند خود را افغان معرفی کنند! پس ندایاسی داستانی سرهم می کند و می گوید: مادرش افغان بوده و توسط پدرش به قتل رسیده است! و در ایران هم چون مادرش افغان بوده به او شناسنامه نمی دهند!

با طرح همین داستان او موفق می شود و Citizen کانادا را دریافت می کند. چندی بعد او و دوست پسرش از هم جدا می شوند و ندا با داستان دو رگه بودن خود به زندگی ادامه می دهد.

 

میلاد حاتمی در اخبار ۲۰:۳۰ همه را لو داد! فیلم شوکه کننده

 

محل زندگی ندا یاسی

ندایاسی درآمد بالایی از صفحات اینستاگرامی و یوتیوبی اش کسب می کند و می تواند به هر جایی سفر کند، ندا حالا یک پاسپورت قدرتمند دارد و می تواند بدون ویزا به کشورهای زیادی سفر کند، او یک روز در کانادا است، یک روز در ترکیه، یک روز در آلمان و یک روز در انگلستان. البته آنالیز ویدیوها و لایو های او نشان می دهد که ندا در یک خانه ثابت ویدیوهای خود را تولید می کند.

ندا یاسی چقدر درآمد دارد؟

خیلی! درآمد او از اینستاگرام میلیونی است! به جز اینستاگرام او از دولت کانادا هم حقوق دریافت می کند. در کشورهای خارجی به پناهندگان حقوق مشخصی داده می شود، این روال تا جایی ادامه دارد که آنها وارد جامعه شده و مشغول به کار شوند. حقوق ماهیانه مهاجران خارجی چیزی حدود 700 تا 1000 دلار در ماه می باشد که به پول خودمان می شود: ماهیانه بالای 10 میلیون تومان.

خبر فوت یا کشته شدن ندایاسی قوت گرفت

صفحه اینستاگرام ندا یاسی به حالت یادبود درآمد:

 

ندا یاسی درگذشت؟

این خبری بود که در این چند روز در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما ماجرا چیست؟ در حالی که در این چند روز خبر قتل ندایاسی، چهره اینستاگرامی دست به دست می‌شود، اما او زنده است (اما حال او وخیم است).
صفحه این چهره مشهور اینستاگرامی که با لایو‌های حاشیه ساز مطرح شده بود به حالت یاد بود در آمد که گمانه زنی درگذشت او را تقویت کرد.
اما ادمین پیج ندایاسی در استوری اینستاگرامش نوشت هرچند ندا یاسی در بیمارستان ترکیه بستری است، اما پیام‌های فیک کاربران باعث شده اینستاگرام فوت ندایاسی را تائید کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447912

ثبت نظر

-