ژله میوه ای یک دسر شیک، مفید و راحت

  • کد خبر : 447775
  • 22 شهریور 1400 - 10:52
ژله میوه ای یک دسر شیک، مفید و راحت

نیوز: دسر یکی از بهترین میان وعده ها برای بزرگسالان و مخصوصا کودکان است. کودکانی که اصلا میل به خوردن هیچ غذایی ندارند ولی با دیدن انواع دسر، تشویق به خوردن غذا می شوند. علاوه بر این دسر یکی از راه های خوب برای هضم غذا می باشد. هر چه دسر زیبا تر و شکیل تر باشد حتما جذاب تر خواهد بود.ژله میوه ای، یک دسر شیک بهترین پذیرایی برای انواع مهمان ها می باشد. که البته دسر هایی که با ژله ترکیب می شوند، طرفداران بیشتری دارند. در این قسمت قصد دارم یکی از ژله های پرطرفدار، شیک، مفید و در عین حال آسان را برای شما توضیح دهم.

برای کودکانی که میل به خوردن میوه ندارند ساخت این ژله باعث تشویق و خوردن انواع میوه ها خواهد شد.

مواد مورد نیاز:

انواع میوه به مقدار دلخواه
ژله دو بسته
آب جوش دو پیمانه

ژله میوه ای

 

طرز تهیه ژله میوه ای:

برای تهیه این ژله خوشمزه، ابتدا باید میوه های خود را پوست کنده و به اندازه های دلخواه تکه نمایید. بعد در ظرف مورد نظر بریزید و سپس نوبت آماده کردن ژله است.
در این مرحله، هر بسته ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط نموده و بالای کتری در حال جوش قرار دهید. خوب هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند. سپس ژله ها را روی میوه ها بریزید.در مرحله بعد، ظرف ژله را در یخچال قرار دهید تا خوب ببندد.سپس، آن را از ظرف بیرون آورده و در طرف مورد نظر سرو نمایید.

طرز تهیه ژله لقمه‌ای متفاوت و خوشمزه

 

نکته: برای بیرون آمدن خوب ژله از ظرف، می توانید آن را در آب گرم قرار دهید تا ژله راحت تر از ظرف جدا شود. و یا اگر ژله خود را در ظرف های مخصوص سرو ژله قرار دهید دیگر نیازی به بیرون آوردن ژله نیست و می توانید همانطور آن را سرو نمایید.
نوش جان!!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447775
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-