تمدید مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 446742
  • 14 شهریور 1400 - 10:33
تمدید مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

نیوز: مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰/داوطلبان پس از اطلاع از مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند . در این بازه زمانی فرم اینترنتی انتخاب رشته بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفته و امکان درج 100 کد رشته محل را برای داوطلبان فراهم می کند . متقاضیان می بایست پیش از تکمیل فرم مذکور ، دفترچه کارشناسی ارشد ( شماره 2 ) را دانلود نموده و به مطالعه بخش های مختلف آن بپردازند .

زمان انتخاب رشته ارشد 1400 از 10 شهریور آغاز و تا 15شهریور تمدید شد.

گفتنی است آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده و در صورت لزوم تمدید می گردد . داوطلبان برای جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه در این فرایند می توانند از فرم پیش نویس انتخاب رشته کارشناسی ارشد مود در دفترچه راهنمای ارشد کمک بگیرند .

اعلام نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

تمدید مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش:

🔹داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۳ شهریور ماه فرصت داشتند که حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل را انتخاب کنند که این فرصت تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد.

🔹با توجه به اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و ارائه فرصت مجدد، داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند می توانند تا ۱۵ شهریورماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446742

ثبت نظر

-