درگذشت همکار گرامی جناب آقای مهندس رضا علمی بر اثر سانحه تصادف

  • کد خبر : 446619
  • 12 شهریور 1400 - 10:28
درگذشت همکار گرامی جناب آقای مهندس رضا علمی بر اثر سانحه تصادف

از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش

پرواز نابهنگام و شهادت گونه دوستی مهربان، استادی وارسته، فعال اجتماعی و فرهنگی پیراسته از دنیا و غمخوار و دلسوز مردم، استاد مهندس رضا علمی همه ما را در بهت و حیرت فرو برد و چشمان بسیاری را گریان و قلب های بی شماری را شکست. هر آمدنی را رفتنی است، خرّم انسانی که در این رهگذر از خود نامی نیک و خاطره ای زیبا به‌جای بگذارد.

شخصیت ممتازی که از سپیده‌دم تحصیل تا هنگامه‌ غروب عمرش، دست از تحقیق و دانش‌گستری نکشید و سخت‌کوش و متواضع در حوزه آموزش و فرهنگ گام برداشت. او در مقام معلمی و استادی با بی‌ریایی تمام، دانشجویانی را تربیت کرد که همواره رهرو راه او خواهند بود.

کوچ همکار نازنین، بار دیگر فضایل اخلاقی و انسانی را به ما گوشزد کرد. آری ایمان، اخلاق نیکو، انصاف، مردم‌ داری، آزادیخواهی، آینده نگری حکیمانه، پاکدستی و تلاش، درس های بجا مانده از آن معلم نیکو سرشت است. خداوند او را در جایگاه اولیاء خود مورد رحمت و آمرزش مهربانانه خودش قرار دهد و به همه داغداران و بازماندگان به ویژه خانواده فرهیخته و دوستان خوب بسیارش تسلی خاطر عنایت فرماید.

همکار گرامی جناب آقای مهندس رضا علمی بر اثر سانحه تصادف در تاریخ 1400/6/11دار فانی را وداع گفتند و ما را با غم دوری تنها گذاشتند. ایشان در روستای نقاب در توابع شهرستان کاشمر به خاک سپرده شدند.

مهندس رضا علمی

با تقدیم احترام، از طرف سایت فرهنگی – خبری نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446619

برچسب ها

ثبت نظر

-