زندگی نامه رضا رویگری بازیگر و خواننده ایرانی

  • کد خبر : 446081
  • 09 شهریور 1400 - 12:45
زندگی نامه رضا رویگری بازیگر و خواننده ایرانی

به گزارش نیوز: زندگی نامه رضا رویگری بازیگر تئاتر ، سینماو تلویزیون و خواننده ایرانی که متولد 6 دی 1325 در تهران است .وی در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است.

او تک فرزند است و خودش هم تنها یک پسر و یک نوه دختر دارد.رضا رویگری با بازی در نمایش ویس و رامین وارد دنیای بازیگری شد.وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد.

حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش رویگری» متولد ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

زندگی نامه رضا رویگری

علت مخالفت پدر رضا رویگری چه بود

رضا رویگری: خیلی مذهبی بود و می گفت نباید مطرب شوی! بعد از آنکه “ایران ایران” را خواندم، رابطه اش با من خوب شد و به من افتخار می کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

زندگی نامه هوشمند عقیلی یکی از خواننده های قدیمی ایرانی

گفتگو با همسر رضا رویگری

وقتی برای استقبال رفتم با رضا آشنا شدم

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید:من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

زندگی نامه رضا رویگری

راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

بیماری رضا رویگری

زندگی نامه رضا رویگری؛ رضا رویگری حدودا دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند. کریمی که ۲۶ ساله است و ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446081

ثبت نظر

-