شهرام کاشانی خواننده ایرانی از اعتیاد تا مرگ

  • کد خبر : 446079
  • 09 شهریور 1400 - 12:00
شهرام کاشانی خواننده ایرانی از اعتیاد تا مرگ

نیوز:شهرام کاشانی خواننده ایرانی متولد۱۶ تیر ۱۳۵۰ که در ۶ مرداد ۱۴۰۰دار فانی را وداع گفت. شهرام در جردن تهران به دنیا آمد و در کوچه گل افشان بزرگ شد و مقطع دبستان را در مدرسه هدف و سپس مدرسه رازی گذراند.او سالها در ایالات متحده آمریکا به خوانندگی مشغول بود و سرانجام در کشور ترکیه بر اثر عوارض ناشی از بیماری کبدی و ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام شهبال با نام هنری شهرام کاشانی یا شهرام کِی در ۱۶ تیر ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد و در دوران نوجوانی ایران را ترک کرد. چند سال را در کشور ترکیه زندگی کرد که به گفته خودش به زبان ترکی استانبولی مسلط بود. وی در سن هجده سالگی فعالیت خوانندگی را در ایالات متحده آمریکا آغاز نمود؛ همچنین مدت سه سال را در دُبی سپری کرده و پس از آن در شهر لس آنجلس سکونت یافت.شهرام کاشانی در مصاحبه ای اعلام کرد که اردبیلی است و در جواب شایعات پاسخ داد که شوهر سابق گوگوش در برهه ای با مادر وی ازدواج کرده‌است، ولی پدر بیولوژیک او نیست.

شهرام کاشانی وهمسر اولش

شهرام کاشانی سال ها پیش با همسرش خانم مریم ازدواج کرد که در نهایت این زندگی زناشویی به جدایی و طلاق ختم شد.

اعتیاد:

در سال 1393 بود که انتشار ویدیویی با عنوان «مستی شهرام کاشانی» در کنسرت کلن آلمان خیلی زود او را به سر خط خبرهای موسیقی آورد.با آبرو ریزی پیش آمده ابتدا ادعا شد در چای وی قرص خواب ریخته شده اما با این حال بعدا مشخص شد او چند سالیست درگیر اعتیاد به مشروبات الکی است.دو سال بعد از ماجرای کنسرت آلمان اینبار سال 1395 انتشار عکسی از او در یکی از خیابان ها ترکیه با تیتر کارتن خوابی در فضای مجازی پخش شدبعدا او در گفتگویی اعلام کرد از نظر مالی وضعیت بسیار خوبی دارد و صرفا پایم شکسته بود و بخاطر درد زیاد منتظر کمک بوده است.

>>>بیشتر بخوانید:

زندگی نامه هوشمند عقیلی یکی از خواننده های قدیمی ایرانی

بیماری و فوت این خواننده

شهرام کاشانی مدت‌ها به بیماری کبد مبتلا شده بود. این بیماری ناشی از زیاده‌روی وی در مصرف مشروبات الکلی بوده‌است.شهرام کاشانی در این مورد به مجله جوانان گفته بود:

قصه دردسرهای من شاید از ده سال پیش شروع شد که به هر مجلسی می‌رفتم، بساط مشروب برپا بود، من به‌مرور به کبدم صدمه زدم، سه سال و نیم پیش که من به دبی نقل مکان کردم، افراط در مشروبخواری به من صدمه زد.

مزار شهرام کاشانی

شهرام کاشانی ۶ مرداد ۱۴۰۰ در اثر عوارض ناشی از بیماری کبدی و ابتلا به ویروس کرونا و همچنین ضعف جسمی ناشی از اعتیاد به الکل و مواد مخدر، در سن ۵۰ سالگی در بیمارستانی واقع در استانبول ترکیه درگذشت.پیکر او پس از هفت روز به سفارت ایالات متحده آمریکا تحویل داده شد و سر انجام در قبرستان ولی اوکس به خاک سپرده شد.در مراسم دفن وی افرادی همچون شهبال شب پره حضور داشتند و همچنین وارطان آوانسیان از بنیان گزاران شرکت ترانه و علیرضا امیرقاسمی به سخنرانی درمورد شهرام پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446079

ثبت نظر

-