نحوه دیلت اکانت دائمی و موقتی اینستاگرام

  • کد خبر : 445826
  • 09 شهریور 1400 - 11:20
نحوه دیلت اکانت دائمی و موقتی اینستاگرام

نیوز: اگر تصمیمتان را گرفته اید و بعد از حذف اکانت خود پشیمان نمی شوید مطمئن شوید که این مراحل را به ترتیب دنبال می کنید. در این پست کل فرآیند دیلت اکانت اینستاگرام را برایتان آورده ام. پله ها را یکی یکی پایین بروید دقیقا مثل وقتی که از روی دستورالعمل کیک درست می کنید.

  • در اولین مرحله باید وارد این صفحه شوید. https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/
  • پس از ورود ، یک صفحه ظاهر می شود که در آن شما می توانید دلیل خود را برای حذف اکانت اینستاگرام انتخاب کنید. بسته به دلیل شما ، اینستاگرام سعی خواهد کرد تا شما را به عنوان یک کاربر حفظ کند، به این شکل که با ارائه گزینه ای به شما اجازه می دهد تا برای مدت زمانی حساب خود را ترک کنید، اما بعدها بتوانید دوباره به حساب کاربری خود برگردید.
  • سپس در صورت تصمیم برای ادامه دادن، وارد حساب کاربری شوید که می خواهید حذف کنید و نام کاربری خود را وارد کنید.
  • در مرحله بعدی، رمز عبور خود را دوباره وارد کنید. شما باید به پلتفرم ثابت کنید که واقعا خودتان هستید.
  • در نهایت، بر روی دکمه قرمز ” “Permanently Delete my account به معنی حذف دائمی حساب کاربری کلیک کنید.

دیلت اکانت اینستاگرام

تمام! حساب شما با موفقیت حذف شد!

عکس ها، نظرات، دنبال کننده ها و مشخصات حساب اینستاگرامتان برای همیشه پاک می شوند و شما شانس برگرداندن ان ها را ندارید. می پرسید چرا؟ اینستاگرام به طور دائم این محتوا را حذف می کند تا کسی نتاوند از ان ها به طور تقلبی استفاده کرد. نام کاربری شما نیز دیگر برای استفاده در دسترس نخواهد بود. قبل از انتخاب حذف دائمی اکانت این نکته را در نظر داشته باشید.

چرا حساب خود را حذف می کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که کسی مایل به حذف این شبکه اجتماعی که منحصرا بر روی تصاویر متمرکز شده باشد. دلیل شما چیست؟ رایج ترین دلایل:

  • قربانی نفرت ها و نیش زبان های دیگران بودن و آزار دیدن از سوی دیگران
  • جایگزینی یک برنامه جدید بازاریابی و تبلیغاتی
  • خستگی ناشی از غرق بودن در شبکه های اجتماعی و همه چیز مربوط به ان (زمان صرف شده، به روز رسانی پروفایل ها، آپلود تصویر و غیره).
  • حساب کاربری که مختص یک نام تجاری، انجمن یا موسسه است که متوقف شده یا متوقف خواهد شد.

 

دلیلتان هر چه که باشد، این انتخاب شماست که با دیلت اکانت اینستاگرام خود به کارهای خود ادامه دهید! اما قبل از اینکه برای حذف حسابتان عجله کنید، به شما پیشنهاد می کنم که تمام فیلم ها و عکس های منتشر شده خود را ذخیره کنید زیرا پس از حذف اکانت خود به ان ها دسترسی نخواهید داشت و پشتیبانی نخواهند شد.

دیلت اکانت اینستاگرام

حذف موقتی حساب کاربری (غیر فعال کردن موقتی)

شما ترجیح می دهید اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید؟ آیا می خواهید چند روز از اینستاگرام خود جدا شوید؟ شما می توانید به طور موقت حساب کاربری خود را غیر فعال کنید، اینستاگرام این امکان را نیز به شما ارائه می دهد.

>>>بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت کردن از همه شبکه های مجازی

به شما می گویم چطور این کار را بکنید:

  1. شما باید به حساب کاربری وارد شوید که می خواهید غیرفعال کنید. به نمایه خود دسترسی پیدا کنید و به دنبال گزینه «ویرایش نمایه من» باشید.
  2. در گوشه پایین صفحه، در سمت راست، این گزینه را مشاهده خواهید کرد “به طور موقت حساب من را غیرفعال کنید”.
  3. اینستاگرام می خواهد دلیل خروج شما را بداند، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین سعی خواهد کرد که شما را به عنوان کاربر فعال نگه دارد. اگر تصمیم خود را گرفته اید، ادامه دهید!
  4. رمز عبور خود را وارد کنید.
  5. حالا روی گزینه غیر فعال کردن حساب کلیک کنید.

اگر در آینده بخواهید وارد همها حساب کاربری شوید، باید دوباره با رمز عبور خود وارد شوید. همه چیزهایی که پشت سر گذاشتید، هنوز هم همه در حسابتان وجود دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445826
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://metricool.com/delete-instagram-account/

ثبت نظر

-