قاتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری اعتراف کرد/دعوای ناموسی

  • کد خبر : 445405
  • 03 شهریور 1400 - 14:06
قاتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری اعتراف کرد/دعوای ناموسی

نیوز: مرد جوان که ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را به قتل رسانده بود با حضور در دادسرای امور جنایی تهران پرده از چگونگی ماجرای قتل برداشت.ساعت 20 شامگاه 17 تیر امسال ماموران پلیس تهران در جریان پیدا شدن جسد مردی نزدیکی گاردریل بزرگراه خرازی قرار گرفتند و خیلی زود ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی صحنه جرم پای در محل گذاشتند .

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود 12 ساعت می‌گذرد و قتل در محل دیگری رخ داده و جسد به آنجا منتقل شده است.

همچنین در تحقیقات میدانی از اهالی محل گرچه هویت جنازه به ‌دست نیامد؛ اما مشخص شد راننده یک خودروی پژو حدود ساعت 7 تا 8 صبح همان روز جسد را با خودرویی خونی به آنجا منتقل و فرار کرده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به‌ دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه یافت.

 قتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری

قتل مرد روحانی نما، ادمین فن پیج بهنوش بختیاری به دست شوهر منشی شرکت

با اثر انگشتی که از مقتول خیلی زود مشخص شد قربانی جنایت فردین 28 ساله رئیس شرکتی در خیابان ستارخان است .در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فردین از مدتی قبل با منشی شرکتش دچار اختلاف شده است. از سویی همزمان با این جنایت همسر منشی شرکت نیز که خودروی پژو 405 داشت ناپدید شده بود. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از مینو، منشی شرکت فردین صورت گرفت.

>>>بیشتر بخوانید:

قتل مشکوک روحانی که ادمین فن پیچ بهنوش بختیاری بود

مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به‌ کار هستم و به‌ خاطر مسائل کاری مدتی قبل یک شب با فردین به رستوران رفتم. همسرم از این ماجرا با خبر شد و بین آنها اختلاف به ‌وجود آمد و در نهایت بهنام، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آنها باهم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.

او ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او فردین را به قتل رسانده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445405

ثبت نظر

-