خود ارضایی در دختران باعث اندامی نا متناسب و بد می شود؟

  • کد خبر : 445076
  • 02 شهریور 1400 - 9:47
خود ارضایی در دختران باعث اندامی نا متناسب و بد می شود؟

نیوز: خود ارضایی پدیده ای طبیعی در پسران و دختران است که مسلما عوارضی را هم در پی خواهد داشت.به طور مثال هیکل و اندامی نا متناسب و بد از عوارض خودارضایی دختران و زنان است.

شخصی که خود ارضایی می کند کم کم یک اندام زشت و نامتناسب پیدا میکند. کوچک شدن نامتناسب رانها و باسن و در دخترها بد شکل شدن فرم سینه و .. با توجه به ژنتیک و تعداد دفعات خودارضایی از دیگر عوارض خود ارضایی است.

خودارضایی های متعدد و پر فشار در زنان به مرور زمان اعصاب کلیتوریس را حساسیت زدایی کرده و ارگاسم طبیعی در رابطه با همسر را غیر ممکن میکند و با مشکل مواجه می شود.

عوارض خود ارضایی دختران

عوارض دیگر خود ارضایی دختران

خستگی و کوفتگی

تغييرات سریع خلقی

حساسیت بیش از حد و زود رنجی

کمردرد

نازک شدن موها( به علت برهم خوردن نظم هورمونی)

ناتوانی جنسی زودرس در جوانی

بی خوابی، بدخوابی و مشکلات شبیه آنها

>>>بیشتر بخوانید:

خودارضایی زنان چیست ودلایل آن

خود ارضایی دختران

سوالات مردم:

سلام ؛دختری ۱۸ ساله ام از نوجوانی خود ارضایی میکردم میخواستم بدونم آیا خود ارضایی با لمس سطحی برای دختر ضرر داره ؟

پاسخ:

سلام عوارض خود ارضایی دختران

آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است، ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد

خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=445076

ثبت نظر

-