ایده های ناب برای یوتیوب/چه نوع محتوایی پر بازدیدتر است؟

  • کد خبر : 444424
  • 30 مرداد 1400 - 12:30
ایده های ناب برای یوتیوب/چه نوع محتوایی پر بازدیدتر است؟

نیوز: موضوعات پرطرفدار یوتیوب/پس از آن که به شبکه جهانی اینترنت متصل شدیم سال‌های سال با مطالعه انواع متن ها وبلاگ‌ها و وبسایت‌ها اوقات کاری و فراغت خود این گونه می گذراندیم اما بعد از گذر سال ها تصاویر اینفوگرافیک ظهور کردند و در نتیجه تمام محتوای موجود در یک متن طولانی را به راحتی می‌توانستیم در یک تصویر مشاهده کنیم له گونه ای که می شد در این تصاویر مطالب گسترده و زیادی را به طور خلاصه مشاهده نمود.

به هر چیزی که در زندگی علاقمند باشی می توانید محتوای ان را به صورت ویدئوی تصویری مشاهده کنید. موسیقی، آشپزی، نقاشی، نقشه‌کشی، طراحی دکوراسیون، مکانیکی، بازی، تدریس، سینما، عکاسی، تدوین، ورزش، سیاست یا شاید هم ژست گرفتن، غذا خوردن، قصه تعریف کردن، تمیز کردن و سخنان نغز گفتن! همه و همه را می توان در علل زیباترین تصاویر له نمایش گذاشت.

 انتخاب موضوع بدون محدودیت

اگر دقت کرده باشیم انتخاب موضوع هیچ محدودیتی ندارد، اما یکسری موضوعات هستند که در بین عامه‌ی مردم طرفداران بیشتری دارند و باز هم می توانیم به خوبی در غالب تصویر ببینیم.

حدس می‌زنم شمایی که این مطلب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید نیز در پی فعالیت یوتیوبی حرفه‌ای هستید تا به جایگاه اجتماعی و آنلاین خود در سطح رسانه‌های اجتماعی دست پیدا کنید. لازم است بخاطر این تصمیم به شما تبریک بگویم، چراکه تولید محتوا در یوتیوب کار هرکسی نیست و نیاز به دانستن اصول خاصی دارد. با ما همراه بمانید تا پس از معرفی موضوعات پرطرفدار در یوتیوب، این اصول را نیز با شما در میان بگذاریم.

تولید محتوای یوتیوب

۱۷ تا از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب

گفتیم که هر موضوعی می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد، اما با توجه به موضوعات پرطرفدار در یوتیوب می‌توانیم در زمینه انتخاب موضوع مورد علاقه خود بیشتر دقت کنیم. بهرحال برای اینکه بفهمیم چطور در یوتیوب به‌صورت حرفه‌ای فعالیت کنیم، باید زمینه‌های پرطرفدار را بشناسیم و از شیوه کار آن‌ها الگو بگیریم. مطمئنم شما هم می‌خواهید بدانید این موضوعات پرطرفدار چیست؟

>>>بیشتر بخوانید:

درآمد ۲۶۰ میلیون دلاری کودک ۸ ساله از یوتیوب

لطیفه و سرگرمی

طنزها و لطیفه ها و موضوعات سرگرم کننده جزو مواردی هستند که روزانه بازدیدهای فراوانی به خود اختصاص داده است. طنزپردازانی از سراسر جهان در این رسانه های تصویری حضور دارند که به سبک‌های مختلف کاربران را سرگرم کرده و می‌خندانند.

دنیای مُد و فشن

دنیای مُد و فشن در غالب تصاویر در تمام رسانه‌های اجتماعی با استقبال فراوانی روبه‌رو می‌شود. این عرصه که سراسر ایده‌های تازه و محصولات جدید است، همواره با ارائه الگوهای بکر و استایل‌های منحصر به فرد همراه است. البته مردم هر کشور با هر آداب و رسومی، محصولات خاص خود را به نمایش می‌گذارند.

دنیای مُد و فشن

آشپزی در غالب بهترین فیلم ها و تصاویر

معمولا آشپزی یک فعالیت ایده‌آل برای افرادی است که به پخت و ‌پز یا به خوردن غذا علاقه نشان می دهند. خوشبختانه سرآشپزهای بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که با اشتراک‌گذاری دانش آشپزی خود به صورت تصاویر و فیلم خدمت بزرگی به جامعه می‌کنند. چنان چه شما هم دستورات غذایی خاصی دارید، می‌توانید از طریق تولید محتوای ویدئویی، آن را به دیگران ارائه دهید. به کمک این آموزش‌ها دیگر برای پخت هیچ غذایی معطل نخواهیم ماند.

موسیقی

از موضوعات پرطرفدار دیگر، موسیقی است. البته موسیقی در همه اعصار و رسانه‌ها جایگاه ویژه ای دارد. تمامی موسیقی‌دانان و نوازندگان می‌توانند قطعات موسیقی خود را در غالب تصویر و فیلم به جهانیان ارائه دهند.

برترین بازی‌های رایانه‌ای

بهتر است بدانید برخی از یوتبرهای برتر، تنها با نمایش بازی‌های رایانه‌ای خود و نشان دادن مهارت‌شان در این بازی‌ها به شهرت رسیده‌اند. البته بازی‌های رایانه‌ای نیز جزو موضوعات پرطرفدار هستند. بنابراین اگر شما در انجام بازی خاصی تبحر دارید، می‌توانید در غالب تصویر به صورت سرگرمی نمایش دهید. گیمرها جزو بهترین یوتیوبرهای حال حاضر جهان هستند.

موضوعات چالشی

ایده‌های جالب چالش‌برانگیز باعث شده کنجکاوی کاربران را برانگیزد. معمولاً این چالش‌ها با امتیازات خاصی هم همراه هستند تا افراد را جذب خود کنند. از بهترین چالش‌های ارائه شده می‌توان به چالش خوردنی‌های خاص یا پوشیدن لباس‌هایی خاص به صورت تصویری اشاره کرد.

موضوعات پرطرفدار یوتیوب/موسیقی

ایده سفر

اگر از آن دسته آدم ها هستید که زیاد سفر می‌کنید یا به مناطق دیدنی جهان علاقه دارید، در هنگام سفر یا بازدید از مکان‌های دیدنی، از خود فیلم بگیرید و آن را منتشر کنید. کانال‌هایی که چنین محتواهایی به اشتراک می‌گذارند، جزو پرطرفداران این رسانه هستند.

حیوانات در غالب فیلم و تصویر

کارهای خنده‌دار حیوانات خانگی در یوتیوب بازدیدهای فراوانی دارند و جزو موضوعات پرطرفدار محسوب می‌شوند. اگر رابطه خوبی با حیوانات دارید و صحنه‌های خنده‌دار یا جالبی از آن‌ها را به کمک دوربین خود شکار می‌کنید، یک کانال راه بیندازید و طرفداران بسیاری را جذب ویدئوهای خود نمایید.

تصاویر یا ویدئو های ورزشی

چنانچه فردی تمایل داشته باشد در مورد چگونگی انجام یک ورزش خاص، دریافت رژیم غذایی یا سلامتی، تناسب اندام و دیگر روش‌های ورزشی و تغذیه‌ای بر اطلاعات خود اضافه کند، میتواند ویدئو های عالی را در این زمینه تماشا کند. پس اگر در این زمینه‌ها اطلاعات مفیدی دارید، افراد زیادی مشتاق هستند تا ویدئوهای آموزشی شما را تماشا کنند.

موضوعات پرطرفدار یوتیوب

ویدیو هایی در مورد تکنولوژی

اکثر مردم علاقه زیادی دارند که آخرین دستاوردهای تکنولوژی را در غالب فیلم و تصویر مشاهده کنند. کسانی که علاقمند به این مطالب هستند می‌توانید اطلاعات دست اول تکنولوژي را از سایت‌های ارائه دهنده این تکنولوژي‌ها مانند اپل، تسلا، مایکروسافت یا ….به دست اورند و در مورد آن ویدئو ضبط کنند. شک نکنید افراد زیادی دوست خواهند داشت از این محتوا دیدن کنند.

نمایش زندگی شخصی افراد

عکاسی و فیلم گرفتن از چالش‌ها، روزمرگی‌ها و تمام چیزهای زندگی یک فرد معمولی می‌تواند برای دیگران لذت‌بخش باشد. در تمام رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، ویدئوهای مربوط به سبک زندگی یا لایف استایل، را می توان دید.

تصاویر در زمینه ایده‌پردازی

اگر جزء افرادی هستید که ایده‌پردازی دوست دارند میتوانید در غالب تصاویری زیبا و خلاقانه ایده‌هایتان را ابراز کنید. افراد دوست دارند از ایده‌های مخفی و ناشناخته دیگران آگاه شوند. حتی گاهی افرادی در بین کاربرانتان هستند که می‌توانند ایده‌های شما را به مرحله اجرا درآورند و به تصویر بکشند و مطمئن باشید که جزو پرطرفدارترین موضوعات روز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444424
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-