نجمه جودکی “مجری”، بازیگر می شود!

  • کد خبر : 444258
  • 26 مرداد 1400 - 9:49
نجمه جودکی “مجری”، بازیگر می شود!

نیوز: چند وقت پیش نجمه جودکی از مجری گری خداحافظی کرد.اما این به معنای خداحافظی اش از صداوسیما نبود.شغل جدید «نجمه جودکی» مجری تلویزیون پس از خداحافظی با اجرا مشخص شد.درحالی که در روزهای گذشته خبر کناره گیری نجمه جودکی از اجرا در تلویزیون در حال دست به دست شدن است، شنیده های رسانه سینما نوین حکایت از آن دارد این مجری قصد دارد از این پس به جرگه بازیگران بپیوندد و این حرفه را بصورت جدی ادامه دهد.

نجمه جودکی

نجمه‌جودکی: از مجری‌گری خداحافظی کردم نه از تلویزیون!

گفته می‌شود این مجری درحال بررسی پیشنهاد هایش برای حضور در سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی است و قرار است پس از سریال «فاصله ها» که نقش کوچکی به عنوان بازیگر داشت، اینبار فضای بازیگری را به طور متمرکز تر و ویژه تر آنهم با همکاری با چهره های مطرح سینمای ایران تجربه کند.

نجمه جودکی وهمسرش

>>>بیشتر بخوانید:

توبیخ مجری برنامه طبیب/ما برای مسئولین فقط یک عددیم!!!

بیوگرافی مختصر از نجمه جودکی:

نجمه‌جودکی متولد 21 آبان 1369 در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد .در محله شمیرانات تهران بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان می باشد.

رشته نجمه‌جودکی تدوین است و تا کنون سه فیلم کوتاه ساخته است.خانم نجمه جودکی در سال 1395 وقتی 26 ساله بود با آقای مهدی پارسازاده ازدواج کرده است

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444258

ثبت نظر

-