سلبریتی های هالیوودی که به طرز چشمگیری وزن کم کردند!

  • کد خبر : 444186
  • 27 مرداد 1400 - 10:32
سلبریتی های هالیوودی که به طرز چشمگیری وزن کم کردند!

نیوز: عکس های خیره کننده ای از افراد مشهور در سراسر اینترنت وجود دارد که گاهی اوقات می تواند واقعاً ناامید کننده باشد و سخت است که جلوی حسادت خود را بگیرید یا بگویید کاش من هم مثل او اندام خوبی داشتم. با این حال ، همه ی انسان ها زیبا هستند ولی در هالیوود متولد نشده اند! برخی از بازیگران و خوانندگان مورد علاقه ما یک زمانی کاملاً متفاوت و دور از استانداردهای زیبایی هالیوود بودند.

تغییر وزن بازیگران هالیوود:

اگر می خواهید سلبریتی هایی را که با کاهش وزن ، خود را با استانداردهای زیباییی هالیوود وفق دادند بشناسید، با ما همراه باشید…

  1. ادل

امکانش کم است که متوجه نشوید ادل از سال 2008 چند کیلوگرم وزن کم کرده است، هرچند هیچگاه در مصاحبه ها نگفته که چقدر وزن کم کرده است. این خواننده می گوید که این کار را برای خوشبختی و رضایت شخصی خود انجام داده است ، و نه برای داشتن استانداردهای زیبایی. ادل برای کاهش وزن شکر را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کرد.

ادل/تغییر وزن بازیگران هالیوود

  1. ماما جون (Mama June)

تغییر وزن بازیگران هالیوود/جون شنون از برنامه تلویزیونی تی وی شو، در چند سال گذشته 300 پوند وزن کم کرد. او مجبور شد در سال 2015 تحت عمل جراحی اسلیو (یکی از روش های جراحی لاغری) معده قرار گیرد. از آن زمان به بعد ، او رژیم غذایی سختی را دنبال می کرد و به طور منظم ورزش می کرد.

ماما جون/تغییر وزن بازیگران هالیوود

  1. ربل ویلسون

ربل ویلسون برنامه کاهش وزن خود را در سال 2016 آغاز کرد. از آن زمان او حدود 15 کیلوگرم وزن کم کرده است. این بازیگر می گوید که کلید موفقیت او تمرینات بدنی سخت می باشد.

ربل /تغییر وزن بازیگران هالیوود

  1. کلی آزبورن

کلی آزبورن از سال 2009 که در برنامه “Dancing With The Stars” یعنی رقص با ستاره ها شرکت کرد ، حدود 31 کیلوگرم وزن کم کرده است. همراه او در ان برنامه او را با رژیم غذایی سالم و روال تمرین آشنا کرد.

جردین اسپارکس

  1. جردین اسپارکس (خواننده)

جوردین اسپارکس ، شرکت کننده در برنامه تلویزیونی امریکن آیدل، در سال 2012 ، 22 کیلوگرم وزن کم کرد. او می خواست سالم باشد ، بنابراین شروع به شمارش کالری مصرف شده روزانه ، پیاده روی جدی و تمرین بدنی با یک مربی شخصی کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

جذابترین بازیگران زن هالیوود + عکس

جردین اسپارکس

  1. زک گالیفیناکیس (کمدین)

زک گالیفیناکیس ، ستاره الکلی، اخیراً وزن زیادی از دست داده است و ظاهر او کاملاً متفاوت از قبل شده است. این بازیگر کمدی گفت که موثرترین بخش رژیم غذایی اش ترک الکل بود.

  1. کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان در مقایسه با خواهرانش همیشه نسبت به بدن خود احساس ناراحتی می کرد. او فرد چاق و تپل خانواده محسوب می شد. پس از جدایی عمومی از همسر سابقش ، او 18 کیلوگرم وزن کم کرد و برنامه تلویزیویی کاهش وزن خود را شروع کرد. اسم برنامه Revenge Body می باشد.

کلویی کارداشیان

  1. جان گودمن

وقتی جان گودمن  181 کیلوگرم وزن داشت ، متوجه شد که زمان آن رسیده است که کنترل اوضاع را به دست بگیرد. از سال 2015 ، این بازیگر بیش از 45  کیلوگرم وزن کم کرده است. او اساساً هر چیزی را که می خورد از لحاظ کالری و شکر می سنجد.

جان گودمن

  1. جنیفر هادسون

جنیفر هادسون از سال 2010 تقریبا 36 کیلوگرم وزن کم کرده است. او به دلیل مشغله زیاد وقت زیادی برای تمرین ندارد. در عوض ، جنیفر با دقت غذا هایش را کنترل می کند و از رژیم غذایی سختی پیروی می کند.

جنیفر هادسون

  1. کریستینا آگیلرا (خواننده)

کریستینا آگیلرا در سال 2013 تقریبا 23 کیلوگرم وزن کم کرد. او از حضور در برنامه تلویزیونی “صدا” کناره گیری کرد. و در رژیم غذایی و فعالیت های بدنی خود تجدید نظر کرد. کریستینا ادعا می کند که روش درمانی ریکی ،یک  تمرین آسیایی باستانی ، واقعاً به او کمک کرد تا هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به وضعیت مطلوبی برسد.

کریستینا آگیلرا

  1. ملیسا مک کارتی (بازیگر)

ملیسا ادعا می کند که بدن او “کاری در حال پیشرفت” است. او در حال حاضر نسبت به وزن قبلی خود حدود 34 کیلوگرم وزن کم کرده است و همچنان رژیم خود را دنبال می کند. این بازیگر سعی می کند از یک شیوه زندگی سالم پیروی کند و هر شب ساعت 7:30 بعد از ظهر به رختخواب می رود.

  1. جیمی کیمل (کمدین)

وقتی وزن جیمی کیمل به 91 کیلوگرم رسید ، فهمید که زمان تغییر فرا رسیده است. او شروع به فعالیت بدنی بیشتر و کنترل کالری ، همراه با روزه داری متناوب کرد. جیمی کیمل حدود 12 کیلوگرم وزن کم کرد.

جیمی کیمل

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444186
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/wonder-people/12-celebrities-who-took-their-weight-under-control-50-cent-went-above-and-beyond-567710/

ثبت نظر

-