اینکه در حمام اول کدام قسمت از بدنتان را میشویید، نشان دهنده تیپ شخصیتی شماست…

  • کد خبر : 444042
  • 26 مرداد 1400 - 11:36
اینکه در حمام اول کدام قسمت از بدنتان را میشویید، نشان دهنده تیپ شخصیتی شماست…

نیوز: شخصیت شناسی از روی استحمام/اکثر افراد روز خود را با استحمام آغاز می کنند. با این حال ، نحوه حمام کردن افراد هرگز یکسان نیست. شاید متوجه نشده باشیم ، اما هر کدام از ما تمایل داریم استحمام را با شستشوی قسمت خاصی از بدن شروع کنیم. به طور ناخودآگاه ، تصمیم توسط ذهنمان گرفته می شود و چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما می گوید. در این پست می توانید با توجه به قسمتی از بدنتان که هنگام استحمام اول از همه میشویید تیپ شخصیتی خود را بشناسید که این موضوع ارتباط زیادی با نوع عملکرد مغز ما دارد.

شخصیت شناسی از روی استحمام:

اگر اول از همه صورتتان را میشویید:

شما اساساً به هر 5 حس – بویایی ، بینایی ، چشایی ، لامسه و شنوایی – اهمیت زیادی می دهید. این بدان معناست که شما نگران این هستید که در نگاه دیگران چگونه به نظر می رسید و بنابراین می خواهید به آنچه که افراد در نگاه اول متوجه ان می شوند توجه بیشتری بدهید. شما همیشه نگران این هستید که دیگران در موردتان چه فکری می کنند و در برخی مواقع ناامید میشوید یا استرس دارید و ممکن است خجالتی نیز باشید. برای این افراد سخت است که چیزهای بدی درباره خود بشنوند.

شستن صورت

اگر دست ها و پاهایتان را اول از همه میشویید:

اگر شما جزء کسانی هستید که ابتدا به پاهای خود توجه می کنید ، می توانید خود را فردی فروتن و متواضع بنامید. با این حال ، یک تعبیر دیگر در این مورد وجود دارد. بازوها یا پاها همچنین نماد قدرت و اراده هستند. بنابراین ، شستن آنها در ابتدا نشان می دهد که شما از بیان دیدگاه های خود ترسی ندارید. از چیزی متنفر هستید یا آن را دوست دارید. اگر تمایل دارید ابتدا زیر بغل خود را بشویید ، به احتمال زیاد در محافل اجتماعی به عنوان فردی قابل اعتماد و محبوب معروف هستید. شما همچنین کسی هستید که از کارهای سخت هیچ بیمی ندارد.

>>>بیشتر بخوانید:

شخصیت شناسی از نحوه عطسه/ شما چگونه عطسه می کنید؟

اگر نقاط خصوصی بدن را اول از همه میشویید:

احتمالاً شما فردی بسیار خجالتی هستید پس می توانید خود را درون گرا یا فردی با عزت نفس و اعتماد به نفس پایین بنامید. در گروه های اجتماعی به شما توجه چندانی نمی شود ، اما کسانی که به شما نزدیک اند و شما را می شناسند باور دارند شما اصیل ترین فرد روی زمین هستید. شما سرسخت در برابر مشکلات می ایستید تا موضع خود را حفظ کنید ولی ممکن است اغلب تسلیم شوید ، همچنین افرادی که همنشین و دوست شما هستند پیش شما احساس راحتی می کنند.

شخصیت شناسی از روی استحمام

اگر بالا تنه خود را اول میشویید:

شما در همه موقعیت ها اعتماد به نفس بالایی دارید و احساس راحتی می کنید. شما مرد عمل و بسیار سرراست هستید. کاملاً مصمم هستید و به سختی تحت تاثیر سردرگمی قرار می گیرید. مستقل بودن را دوست دارید و مردم شما را به این دلیل تحسین می کنند.

اگر در ابتدا موهای خود را میشویید:

شما فردی هستید که نظم و قانون را دوست دارد. بالاترین قسمت بدن شما به طور کلی نشان دهنده قدرت است و شستن آن در ابتدا نشان می دهد که در مورد همه چیز نظر قطعی دارید و معتقد به عمل هستید نه فقط حرف. شما همچنین زمان را به خوبی مدیریت می کنید و به آدم وقت شناس مشهور هستید. شما اغلب هنگام انتخاب دوستان خود ، افراد عاقل را به افراد ثروتمند ترجیح می دهید.

شستن سر در حمام

 

اگر گردن و شانه های خود را اول از همه شستشو می دهید:

سخت کوش ترین افراد اغلب اول از همه گردن و شانه های خود را می شویند. شانه ها نشان دهنده بار هستند و شما همیشه می خواهید بار رسیدن به کمال را از دوش خود بردارید. یک فرد مثبت اندیش و مشتاق هستید و همین انتظار را از دیگران نیز دارید. شما بسیار رقابت طلب هستید و می خواهید یک قدم جلوتر از دیگران باشید.

اگر اول از همه پشت خود را می شویید:

شستن پشت در ابتدای استحام نشان دهنده هوشیاری شماست. پشت گردن تا کمر شامل ستون فقرات و سیستم عصبی شما است که نقش مهمی در عملکرد مغز شما ایفا می کند. شستن کمر ابتدا چیزهای زیادی درباره طبیعت کم حرف شما می گوید. همیشه بسیار محتاط هستید و به راحتی به مردم اعتماد نمی کنید. عادت دارید که عمیقاً وارد مسائل شوید و با دقت تصمیم بگیرید. تنها بودن برای افرادی مانند شما خاموشی نیست ، بلکه فرصتی برای لذت بردن از آن زمان است.

شخصیت شناسی از روی استحمام

سلب مسئولیت: لطفاً توجه داشته باشید که این آزمون فقط  بر اساس معیارهای روانشناسی است و نمی توان آن را یک نظر حرفه ای و قطعی دانست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444042
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/wonder-curiosities/the-body-part-you-wash-first-while-bathing-reveals-your-personality-658760/

ثبت نظر

-