نماینده ای که به سرباز سیلی زد، به سه ماه حبس محکوم شد!

  • کد خبر : 443122
  • 19 مرداد 1400 - 8:32
نماینده ای که به سرباز سیلی زد، به سه ماه حبس محکوم شد!

نیوز:حکم عنابستانی، نماینده ای که به سرباز سیلی زد.روز شنبه چهارم بهمن، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های اعتراض‌آمیز زیادی برانگیخت و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی را به موضع‌گیری واداشت.

در این فیلم سربازی که خود را حامد اکبری معرفی می‌کند شرح می‌دهد که پس از این که جلوی ورود خودروی بدون مجوز یک نماینده مجلس به خطوط ویژه را گرفته، این نماینده پس از درگیری لفظی به او سیلی زده است.

در این فیلم که نزدیک دروازه دولت گرفته شده چند نفر می‌گویند شاهد سیلی زدن علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس به صورت سرباز اکبری بوده‌اند.

حکم عنابستانی

محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید اگر گزارش و شکایتی در این زمینه به هیئت برسد در اولین نشست بعد از تعطیلات مجلس که ۱۶ بهمن برگزار می‌شود به آن رسیدگی خواهد شد.

>>>بیشتر بخوانید:

سیلی پیمانکار شهرداری بر صورت پیرمرد ضایعات‌جمع‌کن (+عکس)

«عنابستانی» به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی به اتهام ضربه به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد. به نقل از یک منبع آگاه رای بدوی در مورد علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی صادر شده و وی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=443122

ثبت نظر

-