این رازهای جالب را در مورد پرنسس های دیزنی می دانستید؟

  • کد خبر : 442677
  • 23 مرداد 1400 - 14:14
این رازهای جالب را در مورد پرنسس های دیزنی می دانستید؟

نیوز :بله ، ما از داستان ها و فیلم های دیزنی لذت می بریم. شکوه ، عظمت ، لبخند و اشک ، درخشش و زرق و برق: آن ها همه چیز دارند. اما آیا می دانستید که پشت همه انیمیشن های زیبا اغلب خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید راز وجود دارد؟ در این پست رازهایی را برای شما فاش کرده ایم که به احتمال زیاد تا به حال بیشتر آن ها را درباره پرنسس های دیزنی نمی دانستید!

1) مریدا از آواز خواندن دوری می کند

از بین شاهزاده خانم های دیزنی تا به امروز ، مریدا تنها کسی است که از آواز خواندن خوشش نمی آید و  از این کار فرار می کند. شاهزاده خانم اسکاتلندی کمی بیش از حد سرش با نجات مادرش و تازاندن اسبش شلوغ است.

مریدا/ پرنسس های دیزنی

2) بریدن قسمتی از پا

شاید شما در مورد حقیقت های تاریکی که در اصل پشت افسانه های بچگانه دیزنی پنهان شده شنیده باشید. این امر در مورد خواهران سیندرلا نیز صدق می کند. در داستان اصلی ، آن ها قسمتی از پای خود را می برند تا بتوانند کفش سیندرلا را بپوشند.

3) پای برهنه

راپونزل یک شاهزاده خانم است که دوست دارد کارها را متفاوت انجام دهد. او در بیشتر فیلم ها با پای برهنه به اینجا و آنجا می رود. مندی مور ، صداپیشه او ، این کار را در زندگی روزمره نیز انجام می دهد. این امر باعث آفریدن شخصیت راپونزل شد.

راپونزل

4) شاهزاده خانم بومی

وقتی به یک شاهزاده خانم از نسل ساکنان بومی آمریکای شمالی فکر می کنید ، احتمالاً بلافاصله به پوکوهانتس فکر می کنید. اما او اولین شاهزاده خانم بومی نبود. اولین پرنسس بومی آمریکایی می تواند لیلی، ببر پیتر پن باشد. متأسفانه ، او در لیست شاهزاده خانم های رسمی دیزنی نیست ، بنابراین پوکوهانتس مدال این افتخار را بر گردن دارد.

شاهزاده خانم بومی

5) تیانا مادلین یا مادی؟

آیا می دانستید که برنامه اصلی این بود که پرنسس را تیانا مادلین یا مادی بنامند؟ با این حال ، این مورد با انتقادات گسترده ای روبرو شد. منتقدان گفتند مادی یک نام رایج برای برده ها بوده است و درخور یک پرنسس نیست ، زیرا او اولین شاهزاده خانم آفریقایی-آمریکایی دیزنی است.

6) صحنه رقص

دیزنی مجموعه گسترده ای از فیلم های افسانه ای دارد. برای کامل کردن تمام جزئیات این انیمیشن ها ، کار کمی طول می کشد. به همین دلیل است که از ترفندهای مفید در قسمت های مختلف برای سرعت بخشیدن به کار استفاده می شود. به عنوان مثال ، صحنه های رقص در زیبایی خفته و دیو و دلبر عملا یکسان هستند.

صحنه رقص زیبای خفته/ پرنسس های دیزنی

7) شاهزاده خانم تتو دار

احتمالا شما حتی به آن فکر هم نکرده اید ، اما آیا می دانید که پوکوهانتس تنها شاهزاده خانم دیزنی است که خالکوبی دارد؟

8) برادران

از بین همه پرنسس های دیزنی ، مریدا تنها کسی است که چند برادر دارد! هیچکدام از دیگر پرنسس های دیزنی برادر ندارند. آریل ، السا و آنا خواهر دارند.

9) فرزندان

از بین همه پرنسس های دیزنی ، آریل تنها کسی است که صاحب یک فرزند است. شاید متوجه این موضوع نشده اید زیرا فیلم تقریباً به اندازه نسخه اصلی موفق نبوده است ، اما این در قسمت دوم از فیلم پری دریایی کوچک وجود دارد. در این فیلم ، آریل با شاهزاده اریک ازدواج کرده است و صاحب یک دختر به نام ملودی هستند.

آریل

10) پرنسس های بسیار جوان

در حالی که خود فیلم ها بی انتها هستند ، شاهزاده خانم های قصه های دیزنی اینطور نیستند و تا آخر انیمیشن که چند سال را در بر می گیرد یک سن ثابتی دارند. آیا می دانستید که این خانم های شجاع اغلب بسیار جوان هستند؟ جاسمین در داستان خود فقط پانزده سال سن دارد. با این حال، جوان ترین شاهزاده خانم سفید برفی است. او فقط چهارده سال دارد! در آن سن، بیشتر ما دوران راهنمایی را می گذراندیم در حالیکه او خانه پدر و مادری خود را ترک کرده بود.

11) داستان واقعی پوکوهانتس

آیا می دانستید که از میان تمام افسانه های زیبای دیزنی ، تنها داستان پوکاهونتاس بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است؟ پوکوهانتس واقعاً وجود داشت. نام اصلی او ماتوکا بود. در اینجا نیز ، دیزنی داستان را کمی زیباتر کرده است: اگرچه پوکوهانتس یک داستان عاشقانه زیبا است ، اما در زندگی واقعی چندان زیبا نبود. در واقع ، او توسط شهرک نشینان گروگان گرفته شد و در سن هفده سالگی به اجبار با جان رولف ازدواج کرد. او سرانجام در حدود بیست سالگی درگذشت.

پوکوهانتس

12) پرنسس مورد علاقه والت دیزنی

مرد بزرگ پشت امپراتوری فعلی دیزنی ، بی شک والت دیزنی است. صحنه مورد علاقه او؟ تغییر شرایط سیندرلا در انیمیشن زیبا از یک کارگر در خانه به یک پرنسس با شکوه و محبوب.

13) راپونزل خبر داغ دارد

قبل از راپونزل ، همه شاهزاده خانم های دیزنی در فیلم ها ترسیم شده بودند تا متحرک. قهرمان مو بلند دیزنی اولین انیمیشن سه بعدی را به خود اختصاص داد.

14) بوسه

جاسمین در حال گذراندن دوران سختی بود: او فقط پانزده سال داشت ، و سپس پیرمردی با نیت بد و قدرت جادویی شروع به دنبال کردن او کرد! بنابراین ، او تنها کسی است که با شخصیت شرور اصلی فیلم بوسه داشت. خب ، او نمی توانست کاری انجام دهد…

جاسمین

15) بل یا اوز؟

شاهزاده خانم بل لباس آبی می پوشد. تصادفی نیست: نقش او از دوروتی ، شخصیت اصلی جادوگر شهر اوز الهام گرفته شده است.

>>>بیشتر بخوانید:

شخصیت پینوکیو این عروسک چوبی خاطره انگیز ۱۴۰ ساله شد

16) زیبای خفته از صفحه دور می ماند

از بین همه پرنسس های دیزنی، تاکنون زیبای خفته کمترین زمان حضور در صفحه نمایش را دارد، فقط هجده دقیقه. بقیه فیلم را در خواب جادویی و عمیقی به سر می برد.

زیبای خفته

17) پرنسسی که انسان نیست

شاید متوجه این موضوع نشده نباشید ، اما آریل تنها شاهزاده خانم است که به عنوان یک انسان متولد نشده است. نیمی ماهی ، نیمی انسان ، به شکل یک پری دریایی که مطمئناً متفاوت است.

18) مولان پرنسس نیست

حتی اگر او همیشه در لیست شاهزاده خانم های رسمی دیزنی باشد ، در واقع یک شاهزاده خانم نیست. همه خانم های برجسته دیگر پرنسس به دنیا می آیند یا پس از ازدواج به پرنسس تبدیل می شوند، اما برای مولان هیچ کدام از این ها اتفاق نیفتاده است . در مولان دوم مولان با ژنرال لی شانگ ازدواج می کند. بنابراین ، از هر طرف که به آن نگاه کنید ، سلطنتی در این مورد دخیل نیست.

مولان پرنسس

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442677
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.tips-and-tricks.co/various/wow-did-you-know-these-things-about-your-favorite-disney-princesses/2/

ثبت نظر

-