شب مشکوک ورزشگاه ازادی

  • کد خبر : 442674
  • 21 مرداد 1400 - 12:30
شب مشکوک ورزشگاه ازادی

نیوز: بازی گل گهر سیرجان و استقلال؛ ۱۴ مرداد نیمه نهایی جام حذفی بین دو باشگاه گل گهر سیرجان و الاستقلال تهران در ورزشگاه بزرگ ازادی تهران،برگزار شد که تیم استقلال تهران توانست با دو پنالتی مشکوک که به گفته کارشناسان غیر قابل قبول بود.توانست هرجور شده به فینال حذفی ایران راه پیدا کند که البته صدای خیلی از کارشناسان و هواداران فوتبال را در اورد به خاطر اتفاقات عجیب غیر ورزشی که رخ داد .


بازی گل گهر سیرجان و استقلال/اتفاقات عجیب و جریان بازی :


گل گهر سیرجان با سر مربی گری امیر قلعه نوعی نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و موقعیت های خیلی خوبی داشتند به طوری که تیم مقابل حتی تا دروازه تیم گلگهر پیش نیامد اما یکم بد شانس بودند؛ سرانجام در اواخر نیمه اول در دقیقه ۴۸ توانستند بعد از ریواند ضعیف سید حسین حسینی به گل برسند. و نیمه اول را با برد به رختکن بروند اما بین نیمه انگار اتفاقات خاص غیر فوتبالی رخ داد به طوری که به محض شروع نیمه دوم دوپنالتی برا الاستقلال گرفته وبه گفته کارشناسان باید کاپیتان الاستقلال به دلیل خطای عمد و خطرناک روی بازیکن گلگهر اخراج مستقیم میشد. اما این طوری نشد تا بیشتر این بازی بوی تبانی و فساد بدهد.

>>>بیشتر بخوانید:

استقبال از مسی/فیلم جمعیتی که برای استقبال از مسی توی پاریس جمع شدن

بازی گل گهر سیرجان و استقلال
مصاحبه سرمربی گلگهر بعد از بازی:

امیر قلعه نوعی بعد بازی با عصبانیت زیادی به سرمربی الاستقلال و بازیکنان این تیم انتقاد کرد و گفت : نطفه و لقمه شما حرام است. بعد از اینکه گلگهر یک هیچ جلو بود باز هم فوتبال جوانمردانه را بازی کرد اما تا آنها دوگل با شرایط کاملا مشکوک به ثمر رساندند یک بازی دفاعی و غیر فوتبالی ارائه کردند. وی همچنین به حکومت حال حاظر هم تیکه انداخت و گفت:چهل سال است که عدالت برقرار نمیشد اما سرانجام یک روز بعد این مصاحبه به کمیته انظباتی فرا خوانده شد تا جواب گو حرف هایش باشد که وی گفت با جرعت اینکار را انجام میدهم چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.


رقیب این تیم در فینال :


تیم فولاد هم توانست در ورزشگاه خانگی خود در فولاد ارنا دو هیچ ملوان بندر انزلی را شکست دهد. و به فینال این دوره از جام حذفی صعود کند .تا حریف الاستقلال در فینال در اصفهان یک شنبه شوند باید دید باز هم این شرایط مشکوک غیر فوتبالی رخ میدهد یا نه که اگر این طور شود باید کمیته انظباتی و رئیس فدراسیون به این بازی دخالت کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442674
  • نویسنده : امیر مهدی احمدی

ثبت نظر

-