شب تلخ کاتالان ها/دلیل رفتن مسی از بارسا چه بود؟+ فیلم گریه مسی

  • کد خبر : 442672
  • 17 مرداد 1400 - 11:11
شب تلخ کاتالان ها/دلیل رفتن مسی از بارسا چه بود؟+ فیلم گریه مسی

نیوز: جدایی مسی از بارسلونا؛ روز ۱۵ مرداد ساعت یک ظهر، باشگاه بارسلونا با دادن بیانیه ای قطع همکاری خود با مسی را به طور رسمی اعلام کرد و با ویدیویی از خلاصه پانصد بازی مسی در این تیم نوشت: مرسی لئو به خاطر همه چیز. تا توانسته باشد قدردانی از زحمات ستاره پر فروغ خود بعد از ده سال کرده باشد.


دلیل جدایی مسی از بارسلونا :


مسی بعد از به اتمام رسیدن قراداد خود با باشگاه بارسلونا به باشگاه امد تا با رئیس وقت باشگاه خوان لاپورتا دیدار کند و به توافق برسند. که گفته میشه به توافق دوطرفه رسیده اما لیگ لالیگا بنا به دلیل اینکه حق قرداد بازیکنان نمیتواند از ۱۱۰ درصد بالاتر رود و قرداد مسی باعث میشد سقف قردادهای بازیکنان باشگاه به ۱۳۰ درصد برسد لالیگا این قرارداد را غیرمنطقی خواند. به همین دلیل مسی و بارسا راهشان از هم جدا شد.

جدایی مسی از بارسلونا

 

درباره مسی بیشتر بدانید:

لیونل مسی یا همان kingمسی بازیکن شایسته اهل آرژانتین


کنفرانس خبری مسی و خوان لاپورتا:


خوان لاپورتا بعد از این موضوع توضیح داد که دلیل جدایی مسی چی بود و اینکه کاری از دست مسی و باشگاه بر نمی اید و چقدر هر دو طرف ناراحت از جدایی هستن او در ادامه گفت که راه مسی و باشگاه بارسلونا از هم جدا شده و دیگه هیچ مسئله حاشیه ای وجود ندارد. مسی هم از این باره دلیل تاسف کرد و گفت دوباره به این باشگاه برای خداحافظی بر میگردم.

ابرستاره آرژانتینی در ابتدای نشست خبری‌ امروز نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود.

مراسم خداحافظی مسی با هواداران شهر بارسلون انجام خواهد شد.

>>>بیشتر بخوانید:

فیلم غمگین از عزای بارسلون بعد خبر جدایی لیونل مسی

جدایی مسی از بارسلونا

مسی به چه تیمی خواهد پیوست:


بیشتر تیم های پولدار دنیا به مسی درخواست داده اند. اما احتمالات به سمت باشگاه پاریسن ژرمن و منچستر سیتی خیلی میچربد چون که هم پول دار تر از بقیه باشگاه ها هستند و هم دوستان صمیمی مسی در این دو باشگاه هستند. که میتوانند نظر مسی را جذب کنند البته باشگاه اینتر میلان ایتالیا و یوونتوس ایتالیا هم قصد خرید مسی به طور جدی را دارند که احتمال کمتری داده میشود به این دو باشگاه برود. گفته میشود باشگاه چلسی انگلیس هم از طرف مدیر برنامه های مسی با وی در ارتباط است.باید دید چند سال اخر بازی لئو مسی در کجا سپری میشود. پیشنهاد السد به مسی هم جدی است.

پست خداحافظی مسی:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442672
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-