بازداشت تیرانداز سنندجی که زن و خواهر زنش را به قتل رساند

  • کد خبر : 441661
  • 09 مرداد 1400 - 12:24
بازداشت تیرانداز سنندجی که زن و خواهر زنش را به قتل رساند

نیوز: در ماجرای این قتل یک مرد میانسال با همسرش که چند مدت از خانه قهر کرده بوده در پارک درون محله ای حاج آباد سنندج درگیری لفظی پیدا می کند و پس از اینکه خواهرزنش نیز برای میانجیگری وارد مشاجره آنها می شود، با ضرب گلوله هر دوی آنها را به قتل می رساند.در ادامه از بازداشت تیرانداز سنندجی می گوییم.

 بازداشت تیرانداز سنندجی که زن و خواهر زنش را به قتل رساند

رئیس پلیس آگاهی کردستان از دستگیری و بازداشت تیرانداز سنندجی، مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی آباد شهرستان سنندج شده بود، خبر داد.
شامگاه سوم مرداد ماه مردی ۴۴ ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.

 

>>>اصل ماجرا چه بود؟:

قتل وحشتناک دو خواهر در سنندج

 

با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره گیری از روش های خاص پلیسی؛ محل اخفتای متهم که دائم در حال جابه جایی در استان های مجاور بود، کشف شد.

مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه ۸ مردادماه دستگیر کردند.
قاتل در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441661

ثبت نظر

-