مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا ، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود که از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى تحت درمان قرارگرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.پیشتر رامبد جوان هم به دلیل کرونا بستری شده بود.

>>>بیشتر بخوانید:

رامبد جوان کرونا گرفت! وضعیت خندوانه چه می شود؟

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و تهیه‌کنندۀ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

از ۱۶ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و در رادیو به مدت شش سال به گویندگی در برنامه داستان شب پرداخت. او با همراهی داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را در نوروز ۱۳۷۲ برای تلویزیون ساخت. ساخت مجموعه «ساعت خوش» به کارگردانی و بازیگری مدیری در سال ۱۳۷۳ شهرت و محبوبیت بسیاری را برای مدیری به ارمغان آورد و از همان سال مدیری با به دست گرفتن رگ خواب مخاطبان تلویزیون و ساخت سریال های طنز «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب های برره»، «مرد هزار چهره» ، گنج مظفر و «درحاشیه» در اوج شهرت و محبوبیت خود ماند.

مدرک دکترای افتخاری مهران مدیری

مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی لس آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط مجموعه «قهوه تلخ» سریال شبکه نمایش خانگی، نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. «دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد.