معرفی فیلم سینمایی رقصنده

  • کد خبر : 440098
  • 29 تیر 1400 - 13:12
معرفی فیلم سینمایی رقصنده

به گزارش نیوز: پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد. و آخرین فعالیت ریحانه پارسا در فیلم رقصنده

نکته ویژه حضور ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که با سریال پدر به شهرت رسید، اما با حواشی مختلف آینده کاری خود را نابود کرد و پس از حضور در سه فیلم، حدود دو ماه قبل از کشور مهاجرت و در ترکیه کشف حجاب کرد.

فیلم رقصنده آخرین ساخته بهمن گودرزی این روزها آخرین مراحل فنی خود را طی می‌کند. این فیلم ایرانی آخرین فعالیت هنری ریحانه پارسا در ایران به حساب می‌آید.

بهمن گودرزی که سابقه ساخت چندین فیلم سینمایی کمدی پرفروش را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین ساخته خود سراغ زوج امین حیایی و امیر جعفری رفته و با حضور این بازیگران فیلم رقصنده را به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید کرده است.

فیلم رقصنده

>>>بیشتر بخوانید:

فیلمی با بازی ویشکا آسایش در جشنواره ایتالیایی.

خلاصه داستان فیلم‌رقصنده

هنوز اخبار و اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم‌رقصنده منتشر نشده است و اغلب اخبار در رسانه‌های مختلف، در اصل یک گمانه‌زنی درباره داستان این فیلم است. البته بنا بر شنیده‌ها گفته می‌شود فیلم سینمایی‌رقصنده درباره موضوع مهاجرت و پناهندگی است و در اصل به مهاجرت یک ورزشکار ایرانی به خارج از کشور می‌پردازد.

فیلم رقصنده

ورزشکاری که در ابتدا با رویای قهرمان شدن و مطرح شدن مهاجرت می‌کند، اما به تدریج با مشکلات و حواشی که برای خود و دیگران ایجاد می‌کند، ناچار می‌شود پناهنده و با ایجاد حاشیه تبدیل به شاخ فضای مجازی شود و از طریق فضای مجازی کسب درآمد کند.

بازیگران فیلم رقصنده

اولین تیزر فیلم رقصنده به عنوان تیزر تست گریم بازیگران فیلم سینمایی رقصنده در فضای مجازی منتشر شد و مشخص شد این فیلم چهار بازیگر اصلی ایرانی و چندین و چند بازیگر خارجی دارد.

کلام آخر

این مقاله درباره فیلم‌رقصنده با بازی امیر جعفری و امین حیایی است که در آن تلاش شد به معرفی خلاصه داستان فیلم رقصنده و بازیگران آن اشاره کنیم. فیلم رقصنده بهمن گودرزی به احتمال فراوان تلاش خواهد کرد در جشنواره فیلم فجر شرکت کند و اگر توسط جشنواره پذیرفته نشود، ممکن است به زودی اکران خود را آغاز کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440098

ثبت نظر

-