بازگشت به رابطه قبلی/به رابطه با معشوق سابقم برگردم یا نه؟!

  • کد خبر : 438384
  • 24 تیر 1400 - 14:57
بازگشت به رابطه قبلی/به رابطه با معشوق سابقم برگردم یا نه؟!

نیوز: مهم نیست که چه مدت ممکن است یک رابطه دوام داشته باشد،ملاقات با یک شخص و آشنا شدن با چیزهای مورد علاقه او و چیزهایی که از ان ها متنفر است ، عادت های عجیب و غریب های ان ها ، اغلب رها کردن به طور کامل را دشوار می کند. این که تصمیم گرفته باشید به رابطه خود پایان دهید در برخی از موارد همیشگی نیست بلکه یک عقب گرد موقت است. در این زمان ها ، به نظر می رسد چند دلیل دست به دست هم داده اند تا شما را به جای اول برگردانند. قبل از بازگشت به رابطه سابق، مهم است که 100٪ مطمئن باشید که این کار را به خاطر تمام دلایل درست انجام می دهید.ما در این پست مطالبی اورده ایم تا تصمیم درستی بگیرید و معشوق سابقتان را به بازگشت به رابطه قبلی ترغیب کنید.

دلایل بازگشت

فراتر از دوست داشتن و دلتنگی های بی حد و اندازه، انگیزه های قوی تری وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای روشن کردن جرقه قبلی ، آنها را در نظر بگیرید.

رابطه انعطاف پذیر است

گاهی اوقات ، هیچ چیز مانند زمان جدایی از هم نیست که بتواند آدم را به بازنگری و فکر دوباره درباره ی رابطه باز دارد. دور شدن از شریک زندگی می تواند فرصتی برای عینی نگاه کردن به مسائل فراهم کند: آیا ما در پایان دادن به رابطه خود خیلی زود تصمیم گرفتیم؟ آیا گفتگوهای صادقانه می توانست اوضاع را بهتر کند؟ چرا وقتی هنوز هم بینمان عشق وجود داشت، تلاشی نکردیم و از همه چیز گذشتیم؟ این درک که صبر ، سخت کوشی و برخی احساسات سخت می تواند در برقراری رابطه مجدد شما را یاری کند ، اغلب نشانه خوبی برای بازگشت و امتحان دوباره است.

بازگشت به رابطه قبلی

 

هر دوی شما تغییر کرده و بهتر شده اید

علی رغم آسیب وارد شده از پایان رابطه، این واقعیت همچنان باقی است که جدایی با دلایل موجه اتفاق می افتد. در حالی که خیانت و از بین رفتن علاقه معمولاً دلیل پایان دادن به همه چیز است – گاهی اوقات ، عدم تفاهم شخصیت ها می تواند عامل پایان رابطه باشد. بودن در کنار شریکی که همیشه مایل به مصالحه نیست ، یا کسی که در گشودگی یا ابراز محبت مشکل دارد ، باعث ایجاد اصطکاک قابل توجهی در روابط می شود و می تواند منجر به جدایی شود. در شرایطی از این دست ، گاهی اوقات فرصتی برای عشق باقی می ماند. پس از گذشت زمان کافی و در دسترس بودن علائم متعدد برای نشان دادن رشد مثبت بین دو فرد ، دادن یک شانس دیگر به روابط ممکن است یک انتخاب عاقلانه باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

تمام کردن رابطه/چگونه بفهمیم رابطه مان ارزش جنگیدن دارد یا نه!

اعتماد دوباره می تواند به دست آید

از آنجا که اعتماد اساس بسیاری از روابط سالم است ، از بین رفتن آن با خیانت یا دروغ مداوم می تواند ادامه کار با شریک را  دشوار کند. با این حال ، در مواردی که پشیمانی واقعی وجود داشته باشد ، و شریک زندگی شما برای گفتگوهای صادقانه درباره دلیل وقوع آن اتفاقات آناده است، ممکن است فرصتی برای برقراری مجدد رابطه وجود داشته باشد. این البته به دنبال توافقنامه ای است که پیش رو باشد و صادقانه پیش برود.

هر دو حاضرید هر کاری برابی برگشت انجام دهید

یک رابطه به مشارکت بیش از یک نفر نیاز دارد. به همین دلیل است که حتی اگر بیش از حد برای فرصت دوباره و رابطه مجدد شوق دارید ، باید مطمئن باشید که او هم مثل شماست. هنگامی که هم شما و هم شریک سابقتان بسیار هیجان زده است، سپس می توانید مراحل لازم را برای برقراری مجدد رابطه دنبال کنید.

بازگشت به رابطه قبلی

چگونه می توان به رابطه سابق برگشت؟

وقتی تصمیم گرفتید که بازگشت به رابطه قبلی کنید ، آخرین کاری که باید انجام دهید همان اشتباهاتی است که برای اولین بار منجر به پایان رابطه شد. برای جلوگیری از این امر ، هنگام زنده کردن عشق و احساساتی که قبلاً بینتان بود، باید تلاش عمدی صورت گیرد. در اینجا چند مرحله دقیق وجود دارد که می توانید برای برگشت به رابطه سابق انجام دهید.

قبل از تصمیم نهایی خوب فکر کنید

هنگامی که می خواهید رابطه قبلی خود را از سر بگیرید ، توصیه می کنیم بار دیگر احساساتی و با عجله اقدام نکنید. اختصاص دادن زمان می تواند به شما کمک کند تا آنچه را که واقعاً از این رابطه می خواهید در درون خود جستجو کنید و همچنین با بررسی سخن های عاشقانه می توانید با همسرتان بهتر صحبت کنید. بهتر است در این زمان به هر تغییری كه لازم است برای سالم تر شدن رابطه تان کمک کند، بیندیشید. اگر کمی به شریک زندگی خود فرصت دهید و از او فاصله بگیرید ، این فرصت را برای شما فراهم می کند تا طعم از دست دادن شما را بچشند، و به آن ها اجازه می دهد تشخیص دهند که شما کجای زندگی اش هستید.

به آنچه میتوانست متفاوت باشد فکر کنید

در حالی که جدا از همسر سابق خود وقت می گذرانید ، باید کمی به خودتان وقت بدهید تا رابطه را بررسی کنید ، مخصوصاً مواردی را که می توانست به کار گرفته شود تا اتفاقات بهتری بیفتد. از این زمان برای مکالمه صادقانه با خود استفاده کنید تا بفهمید چه کارهای کرده و چه رفتارهایی ازخود نشان دادید که منجر به جدایی شد. همچنین زمان خوبی است تا عمیقاً به بررسی رفتارهایی که با همسرتان موثر بوده و یا نبوده ، بپردازید. در این مرحله ، بسیار مهم است که بررسی کنیم که آیا رابطه قابل بازگشت است یا نه. اگر پس از بررسی دقیق موارد ، فرصت دوم عقلانی بود، می توانید تلاش خود را برای دستیابی به این هدف ادامه دهید.

پایان رابطه

امکان بازگشت را مطرح کنید

پس از گفتگو در مورد گذشته با شریک قبلی خود ، می توانید احتمال بازگشت به رابطه را مطرح کنید. نحوه انجام این کار کاملاً به خود شما بستگی دارد و اینکه چگونه پاسخ آنها را تفسیر می کنید. با این حال ، توصیه می شود قبل از هرگونه بحث و گفتگو که منجر به دادن فرصتی دیگر به رابطه شما شود ، چند بار با هم فقط و فقط به عنوان دوست صحبت کنید.

بازگشت به رابطه را سخت نگیرید

پس از یک دوره جستجو در درون خود و بحث های مشترک ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که همه چیز را به وضع قبلی خود برگردانید. احترام گذاشتن به احساسات شریک زندگی خود ، موافقت کردن با اختلاف نظرها و رسیدن به سازش های بهتر برای حفظ رابطه باید در فصل دوم روابط شما در اولویت قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438384
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.verywellmind.com/getting-back-together-with-an-ex-5191204

ثبت نظر

-