فیلم، ذوب شدن ماشین‌ها در کویت/ دمای هوا به بالای 70 درجه رسید

  • کد خبر : 438073
  • 16 تیر 1400 - 12:15
فیلم، ذوب شدن ماشین‌ها در کویت/ دمای هوا به بالای 70 درجه رسید
نیوز: افزايش دمای كويت ،  دمای هوا به 73 درجه رسید و خودرو ها ذوب شدند. اين گزارش حاكي است كه به رغم نفرت شهروندان كويني از پديده‌های ريز گرد، اين روزها آرزو می كنند كه به جای تابش مستقيم آفتاب، گرد و خاك را در آسمان خود ببيندند شايد بتواند به صورت حائلی بين خورشيد و زمين درآيد.دمای كويت درحالی در آخرين روزهای فصل بهار به 80 درجه سانتي‌گراد رسيد كه كارشناسان اين اتفاق را طي 52سال گذشته بی سابقه دانسته‌اند.
به گزارش فارس، تلويزيون بی بی سی عربي از افزايش دمای كويت به 80 درجه سانتی گراد در آخرين روزهاي بهاري خبر داد و افزود: بالا رفتن دماي هوا و عدم تعطيلي سازمان‌ها و ادارات، دولت اين كشور را با انتقادات شديدي مواجه كرد.

بنا بر اين گزارش، در حالي كه دماي هواي كويت در آخرين روزهاي فصل بهار در سايه بين 53 و 54 درجه در نوسان بود؛ دماي هوا در زير آفتاب سوران از 80 درجه سانتي گراد نيز فراتر رفته است. اين درحالی است كه دولت كويت هيچ اشاره‌اي به بالا رفتن دماي غير طبيعي نكرده و مدارس و سازمان‌ها را تعطيل نكرده است.
>>>بیشتر بخوانید:

كارشناسان هواشناسي با بي سابقه خواندن اين موج گرما در 52 سال گذشته، نسبت به بروز فاجعه انساني در اثر قطع جريان برق در برخي مناطق كويت هشدار داده‌ و تابستان سوزان و زمستان گرمي را براي اين منطقه حاشيه خليج فاس پيش بيني كردند.

اين گزارش حاكي است كه به رغم نفرت شهروندان كويني از پديده‌هاي ريز گرد، اين روزها آرزو مي‌كنند كه به جاي تابش مستقيم آفتاب، گرد و خاك را در آسمان خود ببيندند شايد بتواند به صورت حائلي بين خورشيد و زمين درآيد.

فیلم ذوب شدن ماشین ها در کویت:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438073

ثبت نظر

-