جواد خیابانی باز هم سوتی داد/بینندگان شوکه شدند

  • کد خبر : 438006
  • 16 تیر 1400 - 9:37
جواد خیابانی باز هم سوتی داد/بینندگان شوکه شدند

نیوز: جواد خیابانی به سوتی های عجیبش بسیار معروف است.سوتی جواد خیابانی، فاجعه در گزارشگری بود که بینندگان شوکه شدند!جواد خیابانی بار دیگر با گزارش عجیبش به فوتبال دوستان شوک داد.در حالی که آرش رضاوند از ابتدا در ترکیب استقلال قرار داشت و دوربین تلویزیون بارها و بارها از نزدیک او را به تصویر کشید اما ناگهان جواد خیابانی در دقیقه ۴۸ بازی گفت به نظر می رسد فرهاد مجیدی در بین دو نیمه رضاوند را وارد زمین کرده است!

حالا این که چطور گزارشگر بازی با آن همه تجربه رضاوند را در طول ۴۸ دقیقه از بازی ندیده بود، بر ما پوشیده است اما به هر حال جواد خیابانی از این سوتی‌ها زیاد می‌دهد و در بازی استقلال و تراکتور هم ترک عادت نکرد.

این مسئله بلافاصله در فضای مجازی هم سوژه شد و هواداران استقلال در صفحات هواداری خیابانی را سوژه کردند.

>>>بیشتر بخوانید:

نام: جواد، شهرت: خیابانی، تخصص: بغض و گاف

سوتی جواد خیابانی

بیوگرافی:

جواد خیابانی متولد ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج است. گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است.جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند.

او به علت بیماری فلج اطفال که در سال ۱۳۴۸ به آن دچار شده بود، مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می‌برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه‌سواری آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۶۲ قهرمان شد. در سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ مدافع چپ و دروازه‌بان تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌های کرج بود. در سال ۱۳۶۶ از سوی تیم فوتبال منتخب دانشکده‌های فنی و مهندسی تهران در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد و به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت. او به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران هم دعوت شد اما این اردو هرگز تشکیل نشد، زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت. جواد خیابانی در بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۷۴ ازدواج کرد و یک فرزند دختر به نام «نگار» دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=438006

ثبت نظر

-