تعهدنامه: محسن رضایی/اگر نتوانم وعده هایم را اجرا کنم بعد دو سال کنار می روم

  • کد خبر : 435177
  • 27 خرداد 1400 - 17:13
تعهدنامه: محسن رضایی/اگر نتوانم وعده هایم را اجرا کنم بعد دو سال کنار می روم
کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری،  محسن رضایی یکی از نامزد انتخابات ریاست جمهوری  تعهدنامه‌ای خطاب به مردم منتشر شد.محسن رضایی  تعهدنامه‌ای را امضا کرد که در آن نوشته شده بود:
اگر بعد از دوسال وعده‌های‌ خود را عملیاتی نکردم از اداره قوه مجریه کنار روم و فرصت بهتر زندگی کردن را از شما نگیرم.
تعهدنامه محسن رضایی
>>>بیشتر بخوانید:

مشارکت پایین بزرگترین چالش انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

 

محسن رضایی سیاست مدار،  اصول گرا،  با سابقه نظامی  وعده هایه جنجالی داد:

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری، از جمله: پرداخت یارانه ماهانه 450هزارتومانی به حدود چهل میلیون نفر واجد شرایط.

همچنین افزود:مشکل ورود  زنان به ورزشگاه را حل میکنم، اینترنت ارزان هم می دهم

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: در مسئله خانم ها که می توانند نقش موثری داشته باشند، من اینترنت ارزان را برای زنان سرپرستان خانوار اجرا می کنم.

من مشکل ورود ورزشکاران زن برای ورود به ورزشگاه ها مثل اتفاقی که برای خواهران منصوریان افتاد را حل می کنم. حتما دولت ما مانع از ایجاد محدودیت برای زنان خواهد شد.

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری ،محسن رضایی همچنین افزود:معلمانی سراغ داریم که شغل دوم و سوم دارند. چنین معلم هایی نمی توانند وقت کافی روی معلم ها بگذارند. ما به دنبال مسکن ارزان برای معلمان هستیم تا بار اجاره نشینی را از روی دوش آن ها برداریم تا بتوانند فرزندان ایران را تربیت کنند.

ورود  زنان به ورزشگاه را حل میکنم

محسن رضایی درباره نیروی انسانی مرتبط با حوزه فرهنگ و آموزش گفت:

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری، افزود: با دو مشکل ساختاری و مدیریتی در آموزش و پرورش و آموزش عالی مواجه هستیم. در برنامه ما تقویت زمامداران آینده در تمام بخش های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی لحاظ شده است. من در تمام مراکز استان مدرسه زمامداران آینده را راه اندازی خواهم کرد تا بیمه بشویم.

تا زمانی که مدیریت در آموزش و پرورش و آموزش عالی درست نشود، نمی توانیم از عناصر ضعیف انتظار داشته باشیم. در دولت ما مدرسه محوری، محور آموزش و پرورش است. به مجتمعات آموزشی اختیارات اجرایی می دهیم و مدرسه محور اساسی خواهد شد. وزارت آموزش و پرورش بسیار بزرگ و حجیم است و به امورات مدارس نمی رسد.

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری

مهر علیزاده: فاجعه است که هنوز درباره ورود زنان به ورزشگاه بحث مشود 

محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به کسب مدال جهانی در رشته وزنه‌برداری توسط یک بانوی ایرانی، نوشت:«‏وضعیت زنان، معیاری برای سنجش آزادی در یک کشور است.

‎یکتا جمالی اولین است اما نباید آخرین باشد. اینکه هنوز در رابطه با بدیهیاتی مثل ورود زنان به ورزشگاه بحث می‌شود، فاجعه است و نشان از این دارد که ابتدای راهیم. جامعه مسیر خود را می‌رود، این ما هستیم که باید خود را با آن هماهنگ کنیم.»

یکتا جمالی وزنه بردار دسته ۸۷ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال برنز شد؛ این مدال نخستین مدال بانوان ایران در قهرمانی جوانان جهان در رشته وزنه‌برداری محسوب می شود.

کاندیدایه انتخابات ریاست جمهوری با بیان به حضور زنان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435177

ثبت نظر

-