بیوگرافی مهدی قائدی، بازیکن استقلال

  • کد خبر : 433886
  • 22 خرداد 1400 - 14:35
بیوگرافی مهدی قائدی، بازیکن استقلال

مهدی قایدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد .حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست بازیکن میانی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

مهدی قایدی وهمسرش

مهدی قایدی وهمسرش

 

خانواده و شروع فوتبال

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قایدی

قایدی در بازی مقابل سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

مهدی قایدی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

>>>بیشتر بخوانید:

حامد لک بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا شد

بازیکن استقلال

۲۰۱۹–۲۰۱۸

او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند. او پیش از بازی برابر باشگاه فوتبال سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد! اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات برگشت و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند. او همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان به میدان رفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433886

برچسب ها

ثبت نظر

-