دریافت یارانه خودرو/آخرین مهلت برای ثبت نام

  • کد خبر : 433615
  • 20 خرداد 1400 - 9:38
دریافت یارانه خودرو/آخرین مهلت برای ثبت نام

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا ۱۳۷ میلیون تومان و در طرح فروش فوری سایپا تا ۴۱ میلیون تومان در هر خودرو یارانه یا رانت توزیع خواهد شد. مهلت ثبت نام برای حضور در قرعه‌کشی آنها تا کی است؟

طبق ادعای خودروسازان، آنها سالانه بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ برابر درآمد نفتی کشور در پارسال ناشی از ارزان‌فروشی زیان می‌دهند. با این حال از سه‌شنبه اخیر بار دیگر طرح عرضه خودروهای ارزان‌تر از بازار را کلید زدند. این درحالیست که بازار خودرو نیز در روزهای سخت رکود به سر می‌برد اما با هدف تنظیم بازار خودروهای ارزان‌قیمت خودروسازان قرار است به تعدادی خاص و محدود برسد.

یارانه خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از روز سه‌شنبه اخیر آغاز شده خودرو تیبا صندوق‌دار در حالی ۱۰۶ میلیون تومان قیمت دارد که در بازار این خودرو بیش از ۱۳۷ میلیون می‌ارزد. یا خودرو ساینا دنده‌ای در حالی ۱۰۴ میلیون قیمت خورده که در بازار ۱۴۵ میلیون تومان ارزش دارد. امروز آخرین مهلت ثبت نام برای خرید این خودروهای یارانه‌ای است.

    در طرح ایران‌خودرو نیز امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است که در این طرح نیز تا سقف ۱۳۷ میلیون تومان در هر خودرو رانت یا یارانه توزیع خواهد شد.

    >>>بیشتر بخوانید:

    پیش فروش سایپا و ایران خودرو دوباره آغاز شد!

    لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433615

    برچسب ها

    ثبت نظر

    -