توهین سردار سعید قاسمی به روستائیان +فیلم و واکنش پرویز پرستویی و…

  • کد خبر : 433456
  • 19 خرداد 1400 - 11:39
توهین سردار سعید قاسمی به روستائیان +فیلم و واکنش پرویز پرستویی و…
حرف‌های عجیب سردار سعید قاسمی درباره محمود احمدی‌نژاد و توهین به روستائیان واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از بخشی از صحبت‌های سعید قاسمی فعال فرهنگی و اجتماعی و مدرس دانشگاه در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است.او در حمایت از احمدی‌نژاد و در بین جمعی از اصولگرایان، دلیل اصلی پیروزی مناقشه برانگیز احمدی‌نژاد را به ظاهر حمام نرفته او نسبت می‌دهد و می‌گوید: «رئیس جمهور محبوب اصولگرایان بخاطر این رای آورد که قیافه‌اش شبیه روستایی‌ها بود و آنها با خود می‌گفتند خوب است این هم مثل ما حمام نمی‌رود و بدنش شپش گذاشته است!»

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز در واکنش به این موضوع با لحنی تند پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

او با انتشار بخشی از صحبت‌های سردار قاسمی که به روستائیان توهین شده بود در این پست نوشت: آقای سعید قاسمی بسه اینقدر پشت این تریبون‌ها افاضات به خرج ندید با این حرف‌ها شما دیده که نمی‌شوید هیچ باعث بی‌احترامی به همه شهدا و جانبازان و خانواده شهدا می‌شوید و وجهه اون چهار روز جبهه رفتنتون را هم خراب می‌کنید که البته تا همین الان هم خراب شده است ریا نشه بنده در دوران جنگ سال‌های ۶۲ و ۶۳ مدت سه ماه در منطقه غرب کشور (کرین و قصر شیرین و سرپل ذهاب و دشت دیره و اسلام آباد غرب و ارتفاعات بازی دراز بودم و سه ماه در منطقه جنوب کشور (کرخه) بودم.

 سردار قاسمی

>>>بیشتربخوانید:

توهین، به هر شکل و به هر کسی محکوم است

 

در آن روزها در کنارمان کلی روستایی و کارگر بودند و شهید شدند و جانباز و صبح تا شب با هم بودیم ولی دریغ از یک شپش!
شما حق ندارید روستائیان را شپشو خطاب کنید.
همان نانی که الان می‌خورید دسترنج همان روستائیان است.
بنده هم با افتخار میگم روستازاده‌ام و در روستا به دنیا آمدم. بزرگ شده دروازه غار هم هستم و اخلاق و معرفت و مرام را هم از لات‌های دروازه غار یاد گرفتم. شما را نمی‌دانم کجا بودید که با این ادبیات حرف می‌زنید.

مردم بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند این یک توهین علنی به روستائیان است و سردار قاسمی باید از این بابت از مردم و روستائیان عذرخواهی کند.

برخی با خشم عنوان می‌کنند ببینید تریبون دست چه کسانی است و این جامعه را به سوی ایجاد مشکلات زیادی از جمله هرج و مرج می‌کشاند. بسیاری از این کاربران هم با افتخار عنوان کردند که اهل روستا هستند و به همه روستائیان احترام می‌گذارند چراکه نتیجه زحمت آنان سر سفره ملت است. آدم باید مراقب حرف زدنش باشد که توهین نکند و کسی را نرنجاند.

تهدید مردم توسط سردار قاسمی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433456

ثبت نظر

-