پولدارترین بازیگران ایرانی/لیستی از معروف ترین ها

  • کد خبر : 433100
  • 18 خرداد 1400 - 10:52
پولدارترین بازیگران ایرانی/لیستی از معروف ترین ها

فیلم ها و سریال های ایرانی یکی از پر مخاطب ترین فیلم ها هستند و همواره طرفداران زیادی در ایران و در بین مخاطبین شبکه های ماهواره دارند. اکثر فیلم های ایران حول ژانر اجتماعی می چرخند. و می توان گفت فیلم های ایرانی با ژانر اجتماعی پر مخاطب ترین فیلم های اکران شده در ایران می باشند. بازیگران زیادی در این فیلم و سریال ها بازی نی کنند که برخی از آنان محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران در شبکه های اجتماعی مختلف دارند. از پر طرفدار ترین و پولدارترین بازیگران ایرانی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

شهاب حسینی

اگر در گوگل پولدارترین بازیگران را جستجو کنید،اسم شهاب حسینی را خواهید یافت که نتیجه ی آن یک میلیون سیصد هزار نتیجه جستجو در گوگل می باشد که البته آمار واقعا خیره کننده ای است.
او متولد ۱۳۵۲ تهران است. خانواده ی ۶ نفری او شامل چهار فرزند است، دو خواهر و دو برادر. حسینی چند سالی در خرم آبهد زندگی کرد و سپس دوباره همراه خانواده به تهران بازگشت. رشته ی دانشگاهی او روانشناسی در دانشگاه تهران بود که به دلیل قصد مهاجرت به کانادا ناتمام ماند.
ازدواج:او در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد. فرزند اول او محمد امین در سال ۱۳۸۲ متولد شد و فرزند دوم او محمد امین در سال ۱۳۹۰ به دنیا آمد.

پولدارترین بازیگران /شهاب حسینی

محمد رضا گلزار

پولدارترین بازیگران /با زدن عبارت محمد گلزار حدود ۳ میلیون ۴۸۰ هزار نتیجه در گوگل برای شما آشکار خواهد شد.اصلیت محمد رضا آذربایجانی است ولی در تهران به دنیا آمده است. او در رشته والیبال بسیار فعال بوده است و در تیم های تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازی کرده است. و در سال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنسازی ارتعاشات صنعتی فعالیت کرد. او فارغ التحصیل رشته مکانیک دانشگاه آزاد تهران نی باشد. در سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود در منصب گیتار زن با گروه آریان آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۹۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس بازی کرد.

پولدارترین بازیگران /محمدرضا گلزار
او عاشق قرمه سبزی و ماکارونی است. ببشترین حقوق گلزار در فیلم عاشقانه است که حدود یک میلیارد تومان بود.
ازدواج:گلزار ۴۲ سال دارد اما هنوز ازدواج نکرده است. شایعات زیادی مبنی بر ازدواج او گفته شده است اما او تمامی آن ها را تکذیب کرده است و می گوید هنوز مجردم.

بهرام رادان

در جستجوی نام بهرام رادان حدود یک میلیون ۶۲۰ هزار صفحه در گوگل باز خواهد شد.بهرام رادان یک خواهر و یک برادر دارد. او در سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد تهران می باشد. پدر رادان بازنشسته سرهنگ پیش از انقلاب است. او در فیلم های زیادی بازی کرده است ولی اولین بازی او در فیلم شور عشق می باشد. دومین فیلم او آواز قو در سال ۷۹ است.

پولدارترین بازیگران /بهرام رادان

و اما بهترین و خاطره انگیز ترین بازی رادان در فیلم علی سنتوری است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. بعد از مدتی مدلینگ شرکت ال جی شد و با آن شرکت قرار داد بست. او طرفدار استقلال است. غذای مورد علاقه او قرمه سبزی بدون لوبیا می باشد.
رادان از سهامداران کافه های زنجیره‌ای ویونا است.
ازدواج:رادان هنوز ازدواج نکرده است.

مهناز افشار

افشار یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است. در هنگام سرچ نام او در گوگل شاهد ۶ میلیون ۷۴۰ هزار صفحه خواهید بود.افشار در سال ۱۳۵۶ متولد شده است. او دو برادر بزرگ تر از خود دارد. او فارغ التحصیل رشته تدوین می باشد. اولین فیلم او در سال ۱۳۷۷ به نام گمشده بود و بعد از آن فعالیت خود در سینما را آغاز کرد و با بازی در فیلم شور عشق به شهرت رسید و همگان متوجه شباهت بسیار زیاد به او گوگش شدند و شهرت او رفته رفته فزونی یافت. ورزش های مورد علاقه او شنا، اسکی و والیبال است. او در جواهر سازی به عنوان شغل دوم خود با برادرش گاها همکاری می کند. غذاهای مورد علاقه او لوبیا پلو و ماکارونی است.

مهناز افشار
ازدواج:افشار در ازدواج اول خود با رفیعی ازدواج کرد اما بعد از مدتی از او جدا شد.
و در سال ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد بود، خطبه عقد آنها در آن سال توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. آن ها در سال ۹۴ صاحب فرزندی به نام لیا شدند.
گفته می شود یاسین رامین مدیر عامل شرکت دارویی رشد است و به دلیل اختلاس مال بالا بازداشت شد و اکنون با وثیقه میلیلردی آزاد شده است.

الناز شاکر دوست

پولدارترین بازیگران ، در هنگام جستجوی نام الناز شاکر دوست در گوگل شاهد ۶ میلیون ۲۷۰ هزار صفحه نتیجه خواهد بود .الناز شاکر دوست یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود دارد. پدر او تاجر ابزار آلات صنعتی است. او متولد ۱۳۶۳ در محله پاسدادان تهران است. اولین کار شاکر دوست در تئاتر گل یخ بود که پس از آن به عنوان استعدادی در بازیگری توسط کیومرث پور احمد شناخته شد. دوست صمیمی الناز شاکر دوست، گوهر خیر اندیش می باشد. ورزش های مورد علاقه او بدنسازی و اسکی است. او عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس است.
ازدواج:شاکر دوست تاکنون ازدواج نکرده است.

پولدارترین بازیگران /الناز شاکردوست

مهتاب کرامتی

نتیجه سرچ این بازیگر ایرانی حدود ۸۵۱ هزار صفحه می باشد.کرامتی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد.او دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران است. در سال ۱۳۷۷ اولین بازی خود را در فیلم مردان آنجلس آغاز کرد و پس از آن به شهرت های پی در پی رسید. او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است. ولی به بازیگری علاقه داشت.
ازدواج:مهتاب کرامتی در سن پایین ازدواج کرد و ازدواج او منجر به شکست شد. حاصل ازدواج او یک پسر و یک دختر است که الان هم با او زندگی می کنند. همسر سابق او بابک ریاحی بود که از نوازندگان موسیقی،است.

مهتاب کرامتی

 

حامد بهداد

پولدارترین بازیگران ، در نتیجه سرچ نام بازیگر در گوگل حدود دو میلیون و ۱۲۰ هزار نفر صفحه باز خواهد شد.حامد بهداد در سال ۱۳۵۲ در مشهد متولد شده است. او بازیگر و خواننده است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران است. خانواده بهداد کاملا فرهنگی هستند. پدر او شاعر است. اولین بازی او آخر بازی ساخته همایون اسدیان بود. رامبد جوان در این فیلم نقش خود را به او دا د و بدین گونه کمک شایانی به رشد و ارتقای حامد بهداد کرد. این بازیگر جوان در زمینه عکاسی، موسیقی دان و دوبله و تهیه کنندگی هم فعالیت های زیادی داشته است.
ازدواج:بهداد هنوز ازدواج نکرده است.

>>>بیشتر بخوانید:

دخترکُش‌ترین بازیگران ایرانی؛ شهاب، پارسا و رفقا

حامد بهداد

مهران مدیری

مهران مدیری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ستاره سینما و تلویزیون در عرصه های مختلف است. اگر نام این بازیگر محبوب را در گوگل سرچ کنید شاهد دو میلیون ۸۲۰ هزار صفحه خواهید بود.مهران مدیدی متولد ۱۳۴۶ در تهران است‌. او تحصیلات دانشگاه خود را به دلیل مصادف شدن با جنگ تحمیلی نیمه کاره رها کرد و وارد عرصه هنری شد. و اکنون یکی از فرهیختگان هنری سیاسی ایران به شمار می رود.
مدیری سه برادر بزرگ تر از خود دارد. او درسال ۶۸ وارد رادیو شد و به مدت ۶ سال گویندگی کرد. و در سال ۷۲ به همراه کاردان اولین فیلم طنز خود را آغاز کرد. او سه سال در جنگ تحمیلی جنگیده است. مدیری در سال ۲۰۰۹ به عنوان بیستمین فرد قدرتمند فرهنگی و سیاسی ایران انتخاب شد و او دوست صمیمی ظریف است. او یک ماشین باز حرفه است و هر ماه یکی دو بار ماشین خود را تعویض می نماید. مهران مدیری به نقلی سید است. علاوه بر کارگردانی، بازیگرانی، تهیه کنندگی، خوانندگی، شاعر نیز می باشد و علاقه خاصی به موسیقی کلاسیک دارد.
ازدواج:مدیری سال هاست که ازدواج کرده و صاحب یک پسر و دختر است.

مهران مدیری

و پاره ای از اشعار مهران مدیری…‌.

امسال بهار ، یك شب بی‌خبر
از پنجره اتاقم آمد كنارم نشست
گفت پسرك …
من امسال
جشن میخك ، ناز ارغوان ، عطر نیلوفر ندارم
روی من حساب نكن
چشمهایم خیس شد…
بهار گفت:
گریه نكن
گریه مرا می‌پوساند…
مثل یك پسر خوب بگیر بخواب،
یك امشب را كنارت می‌خوابم كه نترسی…
و من خوابیدم…
در رویایم دیدم
كه خدا برایمان دعا می‌خواند.
در جائی دور، ساحلی دیدم كه جزیزه‌ای داشت
از فوران ابرها
و آدم‌هایی كه مویه‌كنان
گسیو‌كَنان
جای خالی پرستوها را زار می‌زنند.
یه صبح آفتابی ، در رویایم بود
با نان تازه ، با صدف، با سنگریزه‌های سفید
و مردانی كه شب تولدشان را
گریه می‌كردند.
بهار بیدارم كرد
گفت: گریه نكن
گریه مرا می‌پوساند
خواب‌های خوب هم هست
و من دوباره خوابیدم…
و زنانی در رویایم
كه اشكهاشان،چونان ستاره ، زمین را می‌شكافت
و شاپركان هفت رنگی كه هرگز ازپیله‌هاشان به جهان نیامدند…
بیدار شدم
تنها، با باران اشك
و بهار،
پوسیده از گریه‌هایم،
بزرگوارانه
بر من می‌خندید هنوز…

و شعری دیگر….

امسال بهار ، یك شب بی‌خبر
از پنجره اتاقم آمد كنارم نشست
گفت پسرك …
من امسال
جشن میخك ، ناز ارغوان ، عطر نیلوفر ندارم
روی من حساب نكن
چشمهایم خیس شد…
بهار گفت:
گریه نكن
گریه مرا می‌پوساند…
مثل یك پسر خوب بگیر بخواب،
یك امشب را كنارت می‌خوابم كه نترسی…
و من خوابیدم…
در رویایم دیدم
كه خدا برایمان دعا می‌خواند.
در جائی دور، ساحلی دیدم كه جزیزه‌ای داشت
از فوران ابرها
و آدم‌هایی كه مویه‌كنان
گسیو‌كَنان
جای خالی پرستوها را زار می‌زنند.
یه صبح آفتابی ، در رویایم بود
با نان تازه ، با صدف، با سنگریزه‌های سفید
و مردانی كه شب تولدشان را
گریه می‌كردند.
بهار بیدارم كرد
گفت: گریه نكن
گریه مرا می‌پوساند
خواب‌های خوب هم هست
و من دوباره خوابیدم…
و زنانی در رویایم
كه اشكهاشان،چونان ستاره ، زمین را می‌شكافت
و شاپركان هفت رنگی كه هرگز ازپیله‌هاشان به جهان نیامدند…
بیدار شدم
تنها، با باران اشك
و بهار،
پوسیده از گریه‌هایم،
بزرگوارانه
بر من می‌خندید هنوز..

هدیه تهرانی

در نتیجه جستجوی اسم هدیه تهرانی در گوگل شاهد ۳ میلیون و ۶۱۰ صفحه خواهید بود.او در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. تحصیلات او دیپلم است. او به صورت اتفاقی در ۲۴ سالگی وارد عرصه تئاتر و هنر شد. و در دهه ۸۰ یکی از پولساز ترین بازیگران دوره خود بود. پدر هدیه مکانیک است و مادر و پدر، هر دو ساکن و بزرگ شده گرگان می باشند. او یک خواهر به نام هیلدا دارد. اولین بار در فروشگاه به عنوان بازیگر انتخاب شد و در حالی که داشت خرید می کرد آزیتا حاحیان و مخمد رضا شریفی او را انتخاب و شماره تماس مادر را برای دعوت به کار گرفتند. او ورزشکاری حرفه ای در تمامی رشته هاست از شنا تا چای تی.

هدیه تهرانی
ازدواج:خانم تهرانی در سال ۸۶ با هومن بهمنش مدیر فیلمبردار ۲۷ ساله ازدواج کرد که در آن زمان هدیه ۳۵ سال داشت اما ازدواج آن ها بعد از یک سال به طلاق منجر شد. و بعد از آن هم ازدواج نکرد.

رضا عطاران

در جستجوی نام عطاران در گوگل شاهد ۲ میلیون ۶۰۰ هزار صفحه خواهید بود.رضا عطاران متولد ۱۳۴۷ در مشهد است. او دو خواهر بزرگ تر از خود دارد. پدر او اهل گناباد است و مادر او در همان ابتدا بر اثر زلزله مرده است. او تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی است و بعد از آمدن به تهران در رشته هنرهای زیبا مشغول تحصیل شد. اولین کار او با مهران مدیری در مجموعه پرواز ۵۷ در سال ۷۲ می باشد. رضا عطاران در سال ۹۳ عنوان پولسازترین بازیگر سینما و سریال به خود اختصاص داد.

ازدواج:رضا عطاران سال ها قبل ازدواج کرد اما حاصل ازدواج آن ها هیچ فرزندی نبوده است چون به گفته ی خودشان پیش از ازدواج بر بچه دار نشدن با همسر خود به توافق رسیدند.

رضا عطاران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433100
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-