بلو بانک یک بانک مجازی و آنلاین

  • کد خبر : 432658
  • 15 خرداد 1400 - 13:38
بلو بانک یک بانک مجازی و آنلاین

 زندگی در دنیایی که همه چیز در تکنولوژی خلاصه شده کار رو برای ما راحت تر کرده.خدمات بانکی و رفتن به بانک توی این گرمای هوا و شلوغی خیابان ها و منتظر موندن توی یه صف طولانی شاید دغدغه خیلی از ماها باشه که به لطف بلو بانک این مشکل حل شده.

بلو بانک یک بانک مجازی و آنلاین هست که هیچ شعبه و محل ارائه خدمت فیزیکی نداره! تمام مراحل افتتاح حساب در ۷ دقیقه و روی اپلیکیشن موبایل انجام می‌شه و به گفته خودشون در کمتر از ۲ ساعت (بعد از تایید هویت از بانک مرکزی) حساب بانکی فعال می‌شه! یعنی شما برای افتتاح حساب و شروع استفاده از خدمات بانکی نیاز به مراجعه به هیچ محل و پرکردن هیچ فرم و برگه‌ای ندارید. همچنین افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ حداقل موجودی انجام می‌شه.

بلو بانک

بلوبانک یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند. درواقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.

>>>بیشتر بخوانید:

فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف/رمز پویا

و اما مراحل باز کردن حساب در فاز فعلی که فاز قبل از رونمایی عمومی از بلوکارت هست، بسیار آسان است و کافی است ابتدا دوستی را پیدا کنید که در بلوبانک حساب داشته باشد تا برای شما از داخل اپلیکیشن دعوت‌نامه ارسال کند، سپس با دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید با طی کردن مراحل آن در کمتر از ۷ دقیقه حساب خود را در بلوبانک باز کنید. توجه داشته باشید برای باز کردن حساب در بلوبانک، به اصل کارت ملی (برای کارت‌های ملی قدیمی کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان هست، نیاز دارید.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=432658

برچسب ها

ثبت نظر

  1. سلام عزیزای دل
    لطفا کد معرف بنده رو بزنید وارد برنامه بلو بانک بشین
    MGT77Y
    چندین کار هیجان انگیز براتون انجام میده این کد😉

  2. سلام
    کد معرف بلوبانک،اگر خواستین عضوش بشید
    MFG7BA
    باتشکر

-