متین ستوده با علی زندی ازدواج کرد!/همراه با عکس

  • کد خبر : 432474
  • 13 خرداد 1400 - 17:39
متین ستوده با علی زندی ازدواج کرد!/همراه با عکس

بازیگر جوان و پرانرژی، متین ستوده متولد بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۶۴ است. متین بازیگر توانای سینما و تلویزیون می باشد.متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. او در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. متین ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی این بازیگر در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین دانست.

او سختی زیادی پشت سر گذراند. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت دوباره او.

متین ستوده

ازدواج این بازیگر

این بازیگر خوش چهره با داشتن ۳۶ سال سن با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش خود خبر ازدواجش را با علی زندی که او هم بازیگر بود منتشر کرد.

متین عکس خود با لباس عروس را در کنار علی زندی منتشر کرد و نوشت:

اولین فصل زندگی من
نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم
پس فصل جدید زندگی من و تو ،که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.
و چه خوب که بهار است شروع ما شدن
چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها
عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد
و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه …
آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم
الهی آمین

پاسخ علی زندی

علی زندی نیز با انتشار تصویر پایین نوشت:
تو آیه ی دوستت دارم خواندی و من ایمان آوردم که عشق معجزه ای ست که از لب های تو نازل می شود.

علی زندی

همسر متین ستوده کیست؟

علی زندی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که در سریال های «آرام می‌گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است.و در کاراکتر جدید نقش یک شخصیت منفی را در سریال آخرین بازی داشت که می خواست باشگاه فوتبال را از چنگ مالک آن (بهاره افشاری) در آورد.

همسر متین ستوده، علی زندی بازیگر سینما و تلویزیون چند سال پیش در گفتگو با دیباچه، گفته بود: ازسال ۸۱ با تئاتر شروع کردم.او گفت: نقشم در سریال «آرام می‌گیریم» یکی از نقش‌هایی بود که خیلی دوست داشتم و علت آن نیز چند وجهی بودن نقش است، نقش خلافکاری که اتفاقات خاصی برایش می‌افتد.

زندی ادامه داد:
من کارهای شبیه به هم را انتخاب نمی کنم.یکی از جذابیت‌های بازیگری این است که تنوع خاصی دارد، من نیز تا به امروز در کارنامه کوتاهی که برای خودم ساخته ام سعی کرده ام کار‌هایی را انتخاب کنم که شبیه به هم نباشد.

کارکردن در تلویزیون خیلی سخت است با هزار و یک مشکل یک کاری را می‌سازی که امکان دارد در تلویزیون دیده نشود. البته تماشاگران می دانند تئاتر هم این مشکلات را دارد، اما دیده شدن در تلویزیون با توجه به ریزش مخاطبی که در چند وقت اخیر داشته ایم سخت‌تر شده است.
ستوده، از بازیگران معروف سینما و تلویزیون با انتشار تصویری خبر از ازدواجش با علی زندی، بازیگر را داد.

ستوده، بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود از ازدواجش با علی زندی خبر داد. همسر او، علی زندی، در سریال های «آرام می‌گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است. گفته می‌ شود که متین ستوده در تئاتر با او آشنا شده و در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم گردیده است.

متین ستوده

متین ستوده وبرادرش

متین ستوده و خانواده اش

او در خانواده؛ فرزند سوم بود و یک برادر بزرگ تر به اسم مانی و یک خواهر بزرگ تر به اسم مریم دارد. سیدحسین پدر متین که متولد ۱۳۲۷ در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد.

>>>بیشتر بخوانید:

ساره بیات ازدواج کرد/جزئیات به همراه عکس

متین ستوده و بیوگرافی او

متین ستوده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، متولد شد. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و ایرانی است. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. وی در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. این بازیگر در سنین کودکی به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد. پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌ شد.

سریال لیسانسه ها

سریال لیسانسه ها

سریال لیسانسه ها

یکی از کارهای موفق او و از نقش‌ آفرینی‌ های او، می‌توان به بازی در سریال لیسانسه‌ها و سرّ دلبران اشاره کرد. متین ستوده برای بازی در سریال لیسانسه ها به شهرت زیادی دست یافت.

 

متین ستوده

حواشی این بازیگر

این بازیگر جوان در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌ باز» با واکنش برخی رسانه‌ ها مواجه شد، به دادسرا برده شد.او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.

و در پایان به گفته چارلین چاپلین؛
درخشان ترین تاجی که اشخاص بر سر می نهند در آتش کوره ها گداخته می شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=432474
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-