آتش سوزی گسترده در پالایشگاه نفت تهران

  • کد خبر : 432359
  • 13 خرداد 1400 - 8:17
آتش سوزی گسترده در پالایشگاه نفت تهران

اسماعیل نجار: پالایشگاه تهران آتش گرفت،حدود ساعت 19 دیروز در پی وقوع انفجار و آتش‌سوزی در خط لوله پالایشگاه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی برای مهار آتش در محل حاضر شدند و تلاش برای مهار ادامه دارد.

اسماعیل نجار – رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت : دود عظیم در آسمان تهران و شهرری ناشی از آتش سوزی در پالایشگاه تهران است.اسماعیل نجار – رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت : دود عظیم در آسمان تهران و شهرری ناشی از آتش سوزی در پالایشگاه تهران است.

آتش سوزی پالایشگاه1

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در توضیح این خبر گفت : هنوز ابعاد حادثه مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می شود. حاکی از این است که یکی از خطوط اضطرار گاز مایع در پالایشگاه تهران دچار حریق شده است.

آتش سوزی پالایشگاه (7)

>>>بیشتر بخوانید:

آتش سوزی پوشش گیاهی در مهاباد مهار شد

آتش سوزی پالایشگاه تهران

 

اعزام ۱۰ آمبولانس به محل آتش سوزی در حوالی پالایشگاه

مجتبی خالدی اظهار کرد: دقایقی قبل وقوع آتش سوزی در خیابان شهید رجایی، سه راه خیرآباد، پالایشگاه تهران به مرکز اورژانس کشور اعلام شد.وی افزود: سریعاً ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم به محل اعزام شده است.وی گفت: بیمارستان هفت تیر، فیروزگر و شهید مطهری و بیمارستان‌های جنوبی تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.خالدی ادامه داد: ۵۰ تخت در بیمارستان‌های جنوبی برای مصدومین احتمالی اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=432359

ثبت نظر

-