فیلم رقص جوانه دلشاد، بازیگر جوان ایرانی

  • کد خبر : 431907
  • 10 خرداد 1400 - 13:41
فیلم رقص جوانه دلشاد، بازیگر جوان ایرانی

مهران مدیری بازیگران زیادی را به دنیای بازیگری معرفی کرد که بعدها هنرمندان درخشانی در سینما و تلویزیون شدند. یکی از چهره های جوانی که با فیلم مهران مدیری به دنیای بازیگری راه یافت جوانه دلشاد بازیگر نقش عاطفه در سریال حوالی پاییز است.

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 دریک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. او یک خواهر متاهل بـه نام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت کرده اسـت. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می‌باشد.

جوانه دلشاد خیلی زیاد مطالعه میکند و ورزش هم بدمینتون بازی میکند و بازی هاي تیم پرسپولیس را دنیال می‌کند. خانم دلشاد برای شروع فعالیت بازیگری بـه تنهایی از رشت بـه تهران مهاجرت کرده اسـت و از جمله بازیگران ایرانی اسـت کـه با تکیه بر توانایی هاش خودش بـه این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده اسـت.

جوانه گلشاد

 

او در یکی از جدید ترین نقش آفرینی هاي خود در سریال حوالی پاییز در نقش دختری بـه نام عاطقه کـه دوست صمیمی شیوا اسـت مشغول بکار اسـت. جوانه‌دلشاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در پاسخ بـه سوال مجری کـه کار با آقای مهران مدیری سخت نیست گفت: اتفاقا فکر کنم خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان هاي دیگه کـه مـن تجربه داشتم بوده.

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد اولین بار با سریال ویلای من ساخته مهران مدیری به دنیای بازیگری راه یافت اما پیش از آن در چند تئاتر در رشت روی صحنه رفته بود.

>>>بیشتر بخوانید:

مینو آذرمگین/سریال احضار با بازی متفاوت بازیگر جوان

فیلم رقص خانم بازیگر ایرانی

خانم بازیگر جوان، در دریاچه مهارلو به دنبال آرامش است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431907

ثبت نظر

-