سکس خشن چیست؟ آیا یک نوع بیماری است؟

  • کد خبر : 431107
  • 06 خرداد 1400 - 9:28
سکس خشن چیست؟ آیا یک نوع بیماری است؟

سکس خشن ممکن است گاهی اوقات منجر به آسیب دیدگی هر یک از طرفین شود و بسیار دردناک باشد. اما اگر این رابطه جنسی خشن مورد علاقه هر دو شریک جنسی باشد و به صورتی ملایم انجام گیرد به گونه ای که هیچ یک از طرفین درد نکشند، می تواند خالی از اشکال باشد.

بنابراین منظور ما از رابطه جنسی خشن در این پست نوع سادیسم و مازوخیسم جنسی نیست، بلکه روابط جنسی توام با خشونتی است که آسیبی به شرکای جنسی وارد نمی کند و تنها بر شور رابطه جنسی می افزاید. زیرا این نوع خشونت مورد علاقه بسیاری از زنان و مردانی است که نمی توان همگی آن ها را بیمار سادیسم یا مازوخیسم نامید.

 

دستان بسته

تحقیق در مورد سکس خشن

مطالعه ای که اخیراً در مورد رفتار جنسی دانشجویان انجام شده نشان می دهد که اگرچه تعریف “سکس خشن” از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، اما این عمل باید هنجاری تلقی شود.

از بین شرکت کنندگان، از هر 5 نفر 4 نفر با شریک زندگی خود رابطه جنسی خشن انجام داده بودند و تقریباً همه آنها از این رابطه لذت بردند.  طبق گزارشات افراد دوجنسه از این نوع رابطه جنسی بیشتر لذت می برند.

جذابیت رابطه جنسی خشن

سکس خشن می تواند هم برای مرد و هم برای زن جذابیت داشته باشد. مردانی که غالبا چاشنی خشونت را به سکس خود اضافه می کنند، به عنوان افراد سادیسم شناخته می شوند و زنانی که از مورد آزار قرار گرفتن در حین رابطه جنسی لذت می برند، مبتلا به مازوخیسم هستند.

انواع خشونت های جنسی که عمدتا زنان و مردان در رابطه جنسی خود ترجیح می دهند عبارتند از : ناخن کشیدن، ضربه زدن، فشار دادن، استفاده از کلمات رکیک و القاب توهین آمیز، پاره کردن لباس، بستن دست و پا، استفاده از چشم بند، کشیدن موها.

سکس با دسته بسته

در یکی از مطالعات انجام شده از شرکت کنندگان پرسیده شد که سکس خشن برای آنها چه معنی دارد. همچنین از آنها خواسته شد که میزان لذت جنسی در رابطه خشن و تجربیات قبلی خود با این رابطه را گزارش دهند. وقتی صحبت از تعاریف رابطه جنسی خشن شد ، مواردی که بیشتر مورد تأیید قرار می گرفتند این موارد بودند:

  • فشار دادن زیاد آلت در دهان زن(77٪)
  • کشیدن مو (75٪)
  • کوبیدن بر روی باسن (69٪)
  • دخول شدید و سخت با چند انگشت (66٪)
  • بستن دست و پا (65٪)
  • دخول سخت و پرفشار (64٪)
  • سیلی زدن (59٪)
  • گاز گرفتن (59٪)
  • خراش ایجاد کردن بر بدن با چیزهای سخت یا ناخن(52٪)

سکس خشن

به عبارت دیگر ، بسیاری از افراد بیش از نیمی از نمونه فعالیت های بالا را به عنوان اشکال رابطه جنسی معرفی کردند. مواردی که کمتر مورد تأیید قرار گرفت این موارد بودند:

  • پرتاب کردن شریک روی تخت (49٪)
  • پاره کردن لباس (45٪)
  • مشت زدن (33٪)
  • رابطه جنسی زوری (17٪)

علاقه مندان رابطه جنسی خشن (سکس خشن)

هر چند از نظر آنچه که افراد به عنوان رابطه جنسی خشن به حساب می آورند ، بین گروه ها تفاوت هایی وجود داشت. به عنوان مثال ، شرکت کنندگان تراجنسیتی به طور کلی نسبت به شریکان همسوجنسی خود بیشتر از این رفتارها را رابطه جنسی خشن می دانستند.

معمولا فردی که از آسيب فيزیکی و تحقير شدن در رابطه جنسی احساس لذت می کند، این تمایل از دوران کودکی و بلوغ در وی شکل گرفته  است. دانشمندان بر این عقيده اند که افرادی که در مراحل رشد خود در خانواده تحقير شده اند یا نادیده گرفته شده اند این رویه را نيز در ارتباط جنسی ادامه می دهد و در خيال پردازیهای جنسی خود، از رابطه جنسی خشن، احساس رضایتمندی می کنند.

>>>بیشتر بخوانید:

رابطه جنسی خطرناک/۱۰ پوزیشن جنسی خطرناک!

رابطه جنسی

رابطه جنسی خشن اگر به درستی و با توافق قبلی انجام نشود، ممکن است آسیب جسمانی و روحی و روانی برای همسرتان به همراه داشته باشد. پس قبل از انجام آن، حتما درباره این نوع سکس با هم صحبت کنید و به توافق برسید. همچنین در نظر داشته باشید که رابطه جنسی خشن و وحشیانه، فشار نسبتا زیادی را به کاندوم وارد می‌کند.

توجه در انتخاب کاندوم مناسب

بنابراین از کاندوم‌های ضخیم‌تر استفاده کنید یا آن را زود زود عوض کنید تا احتمال حاملگی ناخواسته کاهش پیدا کند و بتوانید رابطه جنسی خشن ایمنی را تجربه کنید. هرچند که کمی لکه بینی بعد از خشونت در رابطه جنسی یا خراشیده شدن پوست، کاملا طبیعی است، اما اگر خونریزی شدید بود یا دچار پارگی و واژن شدید، لازم است به پزشک مراجعه کنید.

برای اینکه رابطه جنسی لذت‌بخش‌تر و روان‌تری داشته باشید، تحقیق کنید که بر روی کاندومی که تهیه کردید، کدام نوع روان‌کننده را می‌توانید استفاده کنید. البته برخی از کاندوم‌ها روان‌کننده نیز بر روی خود دارند.

رابطه جنسی خشن

بایدها و نبایدها در سکس خشن

برای معاشقه جهت آمادگی برای رابطه خشن، بوسه‌ها را خشن و عمیق‌تر کنید، به بدنش ضربه بزنید، لباس‌هایش را با خشونت در بیاورید و در کل رفتارهای خشن و قاطعانه را انجام دهید. درست است که سکس خشن بسیار خشک و جدی به نظر می‌رسد اما لازم نیست در طول رابطه جنسی خشن، مدام جدی باشید. کمی خنده و شوخی برای اتفاقاتی که می‌افتد، می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و عالی باشد.

به عنوان مثال اگر همسرتان می‌خواهد لباس‌تان را پاره کند اما در اولین تلاش موفق نشد، کمی خنده برای سرگرم‌کننده ‌تر کردن فضا، بد نیست. البته خنده ‌تان نباید حالت تمسخر داشته باشد، یا زمانی که به ارگاسم می‌رسید، لبخند و ابراز رضایت بسیار عالی است.

گفته شده ، این نتایج به طور قابل توجهی به درک ما از این رابطه جنسی می افزاید و نشان می دهد که این چیزی فراتر از یک خیال محبوب برای بیشتر بزرگسالان در روابط جنسی است. این نیز یک واقعیت مشترک است (اگرچه مهم است که تشخیص دهیم “رابطه جنسی خشن” برای افراد مختلف معنای مختلفی دارد).

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431107
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-myths-sex/202103/is-rough-sex-really-just-normal-sex

ثبت نظر

-