بیوگرافی ریستینا پیمنووا زیباترین دختر دنیا

  • کد خبر : 429545
  • 02 خرداد 1400 - 17:40
بیوگرافی ریستینا پیمنووا زیباترین دختر دنیا

ریستینا پیمنووا  زیباترین دختر جهان  ۱۰ ساله از ۳ سالگی یکی از مشهورترین مدل‌ها در روسیه بوده است این شهرت سبب شد تا نام او را به عنوان زیبا ترین دختر جهان در رسانه‌های مختلف معرفی کنند.

زیباترین دختر دنیا

کریستینا در شهر موسکو پایتخت روسیه متولد شده است و در چهار سالگی توانست نام و چهره خود را بر روی برندهای معروف جهان مطرح کند. شرکت‌های بزرگ آرایشی بهداشتی با استفاده از چهره زیبای این دختر روس توانستند مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جلب کنند. ریستینا پیمنووا در صفحه فیس بوکش بیش از چهارونیم میلیون دنبال کننده دارد.

ریستینا پیمنووا

کریستینا اهل موسکو، روسیه است و در چهار سالگی توانست در یکی از فشن شو های مهم شرکت کند و در سن هفت سالگی عکس او در جلد مجله Vogue چاپ شد و هم اکنون نیز یکی از چهره های شناخته شده برندهای بسیار برتر و لوکس دنیا از جمله روبروتو کاوالی، دولچه و گابانا، ارمانی و بنتون و… است.

او حالا ۱۰ ساله شده و عنوان زیباترین دختران جهان را یدک می‌کشد. بحث‌ها پیرامون او زیاد است، زیرا بسیاری معتقدند که نباید یک دختر بسیار کم سن و سال را تا این اندازه وارد دنیای بزرگترها کرد، چرا که می‌تواند عواقب بدی برای او داشته باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

معیار زیبایی/صورت ترلان پروانه در لیست نامزدهای زیباترین زنان جهان

کریستینا در دسامبر ۲۰۰۵ در مسکو به دنیا آمد. پدر کریستینا «گلیکریا پیمنووا» است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال روسیه را یدک می‌کشد. او حتی یک قرارداد با شرکت فعال در حوزه مدلینگ بسته تا فعالیت آینده خود در این حرفه را تضمین کند. او به همین منظور از مسکو به لس‌آنجلس رفته است.

مادر او به نام گیلکریا شیروکوا قبلا مدل بوده و به نظر می رسد او حساب های کاربری دخترش در شبکه های اجتماعی را مدیریت می کند.

زیباترین دختر

این دختر کوچک حتی از هم اکنون طرفدارانی نیز برای خود دارد، از جمله آنکه صفحه فیس بوک او بیش از چهار میلیون و دویست هزار دنبال کننده دارد و در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز بسیار از او تعریف و تمجید می شود.

در ادامه تصاویری از یک دختر بچه زیبا را مشاهده میکنید که زیباترین دختر دنیا نامیده شده است. کریستینا پیمنوا شاید تنها ۹ سال داشته باشد ولی از ۳ سالگی یکی از موفق ترین مدل ها بوده است تا حدی که او را “زیباترین دختر دنیا ” می نامند.

عکس خوشگل ترین دختر دنیا

زیباترین دختر

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=429545

برچسب ها

ثبت نظر

-