موش های گرسنه و نوزاد

یک مقام بیمارستان در این باره گفت که این یک زایمان زودرس بود و نوزاد فقط 1.3 کیلوگرم وزن داشت و به همین خاطر برای تغذیه لوله‌ای به بیمارستان منتقل شد و در این زمان کمی از انگشتان و پاشنه پای کودک توسط موش‌ها خورده شد.

موش های گرسنه و نوزاد

گفتنی است که با این حال مادر کودک، سهل انگاری پرستار و خوابیدن او در بیمارستان را علت این حادثه می‌داند و والدین کودک خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان محلی شدند.

>>>بیشتر بخوانید:

زنده زنده سوختن زن مشهدی با کودکی که در آغوش داشت

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی

در ادامه بخوانید: نجات جان نوزادی که تریاک خورده بود

پزشک اورژانس این بیمارستان در این خصوص گفت: این نوزاد با علائم کبودی ناشی از خفگی توسط والدینش به بیمارستان آورده شد که سریعا به بخشCPR اورژانس برای انجام عملیات احیا انتقال یافت و پس از ۱۰ دقیقه تلاش، مجرای تنفسی نوزاد که با مواد مخدر مسدود شده بود، باز شد و اقدامات درمانی لازم برای وی انجام پذیرفت.

نوزاد

طبق بررسی‌های پزشک اورژانس بیمارستان شهدای پاکدشت، والدین نوزاد به سبب دل درد شدید، گریه‌های مکرر و بیقراری وی با تجویز آشنایان مقداری مواد مخدر (تریاک) را در دهان فرزند خود قرار دادند که این ماده خارجی باعث انسداد راه تنفسی نوزاد و درنتیجه بروز علایم خفگی و همچنین مسمومیت شده بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه این نوزاد به موقع به بیمارستان انتقال یافت و جانش از مرگ حتمی نجات یافت و در حال حاضر حال عمومی وی رضایت‌بخش است، اما به دلیل مسمومیت ناشی از مواد مخدر برای ادامه درمان به بیمارستان لقمان منتقل شده است.