پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش هم اعتراف کرد/آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده

  • کد خبر : 429064
  • 30 اردیبهشت 1400 - 11:04
پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش هم اعتراف کرد/آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده

پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت و گو با ما گفت: پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود پرده از ارتکاب دو قتل دیگر برداشته است. پدر و مار بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

وی افزود این فرد اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.
اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش

آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده

شهریاری گفت: پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.
همچنین مادر بابک خرمدین در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی گفت: قرص‌هایی که در غذای پسرم ریختم از همان قرص‌هایی است که خودم مصرف می‌کردم. او آبروی‌مان را برده بود و مدام ما را با رفتارش آزار می‌داد.
>>>بیشتر بخوانید:
مدتی قبل بابک با زنی که در خارج از کشور زندگی می‌کند شریک شده بود. قرار بود این زن به او ۳ میلیارد تومان بدهد تا او خانه و وسایل کار تهیه کند، اما نمی‌دانم چطور شد
براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است. تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.
عکس افتخارآمیز از پدر بابک خرمدین در دادگاه

عکس افتخارآمیز از پدر بابک خرمدین

 پدر بابک خرمدین صبح امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در عکس با نشان دادن علامت پیروزی خود را خوشحال نشان می دهد.

پدر بابک خرمدین پس از اعترافاتش خود را پیروز این جنایت های فجیع می داند.

پدر و مادر بابک خرمدین با چهره آرم و خونسردی صبح امروز پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند.

پدر بابک خرمدین با توجه به اعترافاتش پس از قتل بابک خرمدین به قتل دخترش آرزو خرمدین و دامادش فریبرز اعتراف کرد و رفتارهایش به گونه ای است که هیچ ناراحتی و پشیمانی در آن دیده نمی شود.

پدر بابک خرمدین حتی در زمان عکس برداری دستانش را عنوان پیروزی به جلوی دوربین گرفته تا تصویر وی منتشر شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=429064

ثبت نظر

-