حقایق شگفت آور درباره نینا دوبرو/ الینا گیلبرت در “خاطرات یک خون آشام”

  • کد خبر : 428570
  • 27 اردیبهشت 1400 - 9:49
حقایق شگفت آور درباره نینا دوبرو/ الینا گیلبرت در “خاطرات یک خون آشام”

نیکولینا کنستانتینوا دوبرو مروف یه نینا دوبرو متولد ۹ ژانویه ۱۹۸۹ در صوفیه بلغارستان یک هنرپیشهٔ بلغاری-کانادایی است که بیشتر بخاطر ایفای نقش کاترین پیرس/الینا گیلبرت در سریال خاطرات خون‌آشام که از شبکه سی‌دابلیو پخش می‌شد ، شهرت دارد.او در حال حاضر با شاین وایت (اسنوبوردر معروف۳۳ ساله و برنده سه مدال طلای المپیک) رابطه دارد.

 

 نینا دوبرو

درباره نینا دوبرو

او دارای یک برادر بزرگتر به نام الکساندر می‌باشد،پدر نینا، کنستانتین نام دارد و یک متخصص کامپیوتر می باشد؛ نام مادرش نیز نیهالا بوده و یک هنرمند است. اولین نقش جدی نینا دوبرو در یک درام تلویزیونی با نام نسل آینده اتفاق افتاد. بازی های فوق العاده او در نقش های کوتاه موجب شد در اواسط سال ۲۰۰۵، پیشنهادات بسیاری از چند کارگردان مطرح صنعت سریال سازی آمریکا داشته باشد.

نینا دوبرو در سال ۲۰۰۷ و در صحنه سریال دگراسی با دنیل کلارک بازیگر آشنا شد. آن ها دو سال باهم رابطه داشتند و در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شدند. دلیل این جدایی مشخص نبود اما گویا طبق مصاحبه های کلارک نینا مقصر بود. شاید دلیلش ایان بود که از همکاری آن ها چند ماه می گذشت. آن دو رابطه شان را علنی نکردند و در سال ۲۰۱۱ بود که درباره علاقه شان صحبت کردند. درباره رابطه آن ها شایعاتی شنیده می شد. حتی گفته می شد که نینا باردار است اما این اخبار هرگز تایید نشدند.

ایان یک سال ناراحت و تنها بود تا اینکه با نیکی رید، ستاره سریال گرگ و میش وارد رابطه شد. در اوایل ۲۰۱۵ به او پیشنهاد ازدواج داد. برخلاف بسیاری از روابط هالیوود ، سامرهالدر و دوبروف رابطه خود را با یک پایان بد خاتمه ندادند و نسبت به یکدیگر دوستانه و شوخ طبع باقی ماندند. نینا حتی با رید ، همسر فعلی سامرهالدر روابط دوستانه نزدیکی دارد.

 نینا دوبرو

از سال 2019 نینا با شاون وایت ، دارنده مدال طلای المپیک، بازیگر و موسیقی دان رابطه دارد.

  • او یک سگ به نام ماوریک دارد.

ماوریک خیلی دوست داشتنی است و صفحه شخصی خودش رادر اینستاگرام دارد. نینا سگ محبوب خود را به همه جا می برد. ماوریک حتی در فیلم “روزهای سگ” معروف شد. اگر دوران بازیگری ماوریک به اوج خود برسد جای تعجب نیست.

 

  • او عاشق نجات دادن کوسه هاست.

نینا عاشق همه حیوانات است. او برای محافظت از کوسه ها در برابر تجارت باله در کمپین های Oceana شرکت کرده است. در حالی که عمل قطع باله کوسه در ایالات متحده غیرقانونی است ، مردم هنوز هم می توانند آنها را از اینجا وارد و خریداری کنند. بدون باله، کوسه ها در کف اقیانوس فرو می روند و می میرند.

 

  • او یک رقاص است.

نینا یک بازیگر و رقصنده با استعداد است. او در باله و جاز ، و همچنین سبک های دیگر آموزش دیده است. مهارت های رقصیدن او را می توان در هر یک از رقص های دهه Mystic Falls در فیلم “خاطرات یک خونن آشام” و در یک ویدیو از Kyle  در یوتیوب مشاهده کرد (Kyle یک طراح رقص است).

 نینا دوبرو

 

  • او به زبان های بلغاری و فرانسه تسلط دارد.

نینا در بلغارستان متولد شد و برخی از نزدیکان وی در آنجا زندگی می کنند. در کتاب خاطرات خون آشام ، نویسندگان شخصیت او ، هویت کاترین ، را از آلمانی به بلغاری تغییر دادند زیرا نینا به این زبان تسلط دارد. او همچنین به لطف دوست مادرش – که برای فیلم او ، روز خوش شانس – یار خوبی بود، به زبان فرانسه نیز مسلط شد.

>>>بیشتر بخوانید:

۲۸ واقعیت جالب در مورد جاش هالووی/دومین ستاره خوش هیکل هالیوود

  • صمیمی ترین دوستش جولیان هاف است.

جولیان بهترین دوست نینا است. این دو نفر با هم به دور دنیا سفر کرده اند. و هخمیشه در مهمانی ها و جشن ها با هم حضور پیدا می کنند. نینا یکی از ساقدوش های جولیان در عروسی اش بود. جولیان کسی است که در همه ی لحظات زندگی نینا چه خوب و چه بد حضور دارد. و حتی در بیمارستان اولین کسیست که کنار اوست. مطمئنا مادر نینا بابت این خدا را شکر می کند.

  • عاشق هیجان است.

نینا معتقد به انجام کارهایی است که او را می ترساند. در برهه ای از زمان ، او از کوسه شدیدا می ترسید. و حالا ، با کوسه ها شنا کرده و طرفدار آنهاست. او به چتربازی و بانجی جامپینگ علاقه زیادی دارد.

  • او عاشق مهمانی است.

نینا برای تولد خود مهمانی های بزرگی برگزار می کند. او معتقد است این مهمانی ها باعث می شوند که بقیه با او صمیمی تر رفتار کنند.

 

  • او پروژه هایی را انتخاب می کند که او را می ترساند.

نینا معتقد است که باید خودش را به چالش بکشد. اگر چیزی او را بترساند ، باعث می شود که بخواهد بیشتر این کار را انجام دهد. او برای حضور در نمایش خود ، فام ، از نقش خود استقبال کرد زیرا جو زنده استودیو او را می ترساند. حالا که او این تجربه را داشته است ، امیدوار است که از همه چیزهایی که آموخته برای تئاتر استفاده کند.

 

  • او نمی تواند گلوتن یا فرآورده های لبنی مصرف کند.
  • او شیفته ی گربه هاست.
  • او دوست دارد در پشت صحنه نیز کار کند.

نینا دوست دارد کاری را انجام دهد که او را به چالش بکشد. به همین دلیل او علاقه زیادی به کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی دارد. او در واقع با برخی از دوستانش داشتان های عاشقانه نوشته و فروخته است. نینا همیشه دوست داشت در یک کمدی عاشقانه بازی کند. او تهیه کننده اجرایی آخرین پروژه خود به نام “دختر بیمار” است. او همچنین نقش اصلی این پروژه خواهد بود.

  • او یک ژیمناست بوده است.
  • او طرفدار پر و پا قرص آدری هپبورن است.
  • او به دبیرستان هنرهای نمایشی رفته است.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=428570
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.thethings.com/20-surprising-facts-about-nina-dobrev/

برچسب ها

ثبت نظر

-