حمید هیراد مرد هنجره طلایی /آخرین وضعیت جسمی هیراد

  • کد خبر : 427456
  • 20 اردیبهشت 1400 - 11:08
حمید هیراد مرد هنجره طلایی /آخرین وضعیت جسمی هیراد

نبض زندگی آهنگی است که احساسات را در خود جای می دهد. با خود می اندیشیدم که چگونه است که آدمهای زیادی از بعضی موسیقی ها و یاصدای خواننده ها لذت می برند؟ما چطور با شنیدن یک ترانه شاد یا اندوهگین می‌شویم؟ برخی از خواننده ها نفسی گرم و صدایی زیبا دارند و گرمابخش محافل می شوند. مانند حمید هیراد که خواننده ای محبوب و دوست داشتنی است و طرفداران میلیونی دارد اما وی چند سال است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و مشغول شیمی درمانی است.

آیا هر کس که ساز میزند یا میخواند خواننده است؟

خوانندگی علاوه بر اینکه به انگشت، دست و سایر ابزارها نیاز دارد نیاز به آموزش تمرین و ممارست دارد همچنین باید پیش زمینه از صدایی که زیبا باشد را داشته باشد زیرا صدا زیباترین و حساس ترین ساز موسیقی است همچنین تمرین و ممارست بسیار مهم است زیرا بدون آموزش و تمرین چطور می شود استعداد و عشق یک نفر را در صدایش فهمید؟
البته تفاوت زیادی بین نوازندگی و صداسازی وجود دارد و این که سازها از قبل برای ایجاد صدای زیبا طراحی و ساخته شده در حالی که حنجره ما با وجود خلقت شگفت انگیز آن احتمالاً سال هاست که بد استفاده شده و شکل گرفته که باید به آن غلبه کنیم.

برای صداسازی همه افراد می‌توانند صدای بهتری برای صحبت و آواز خواندن داشته باشند اما برخی افراد استعداد ویژه ای در این زمینه دارند و این جزء ذات آنها است.افرادی مانند حمید هیراد که می توان به او مرد حنجره طلایی نیز گفت که لحنی بسیار زیبا دارد و ترانه او را با شکوه می سازد.

حمید هیراد

حمید هیراد، هنرمند میلیونی و خوش صدای کشور

حمید هیراد که همان حمید حسین زاده است و برای خود نام هنری هیراد را برگزیده. هیراد که ریشه فارسی دارد و مام پسر است به معنی پسر خوش خنده و خوش که یکی از خوانندگان خوش صدای کشورمان در سبک پاپ می باشد.

نام اصلی:حمید حسین زاده
متولد اول بهمن 1370 (26 سال)
ملک میان، قاسم آباد (رودسر)،چابکسر، گیلان، ایران
ملیت:ایرانی
سبک (ها):پاپ، موسیقی تلفیقی
حرفه(ها):خواننده، آهنگساز و نوازنده و شاعر
ساز(ها):سازهای کوبه ای
از سال 1395 مشغول فعالیت بوده تا اکنون.
تحصیلات:فوق دیپلم تأسیسات صنعتی
حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد 1 بهمن 1370 در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است.

حمید هیراد

حمید هیراد از لحاظ اخلاقیات چگونه خواننده ای است؟

این خواننده که محبوب دلهاست به شدت ساکت و سر به زیر است و تا بحال هیچ گفتگوی مستقلی نداشته است و آنطور که گفته است دوست ندارد وارد حاشیه شود. و در واقع حضور حمید هیراد در دورهمی 23 آذر 96 اولین گفتگوی رسمی او است.

حمید هیراد بر خلاف دوری از حاشیه و سکوت و آرامش خاص خود، در کار هنری پرانرژی و با هیجان است.

شروع فعالیت هنری حمید هیراد

حمید هیراد از سن شش سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن پانزده سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.حمید علاوه بر خوانندگی یک اسب سوار ماهر است.

شروع فعالیت هیراد در عرصه خوانندگی

او به واسطه آشنایانش یکی از آثار سنتی خود را به مدیر عامل شرکت «آوازی نو» ارسال و پس از پذیرفته شدن با این شرکت همکاریش را آغاز کرد. او پس از یک سال در اواخر سال نود و پنج کار موسیقی را رسماً آغاز کرد.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در پانزده اسفند سال نود و پنج با نام بی تاب منتشر شد، در اردیبهشت نود و پنج آهنگ مستقل وی با نام مستم کن روانه بازار شد، در تیر ماه سال نود و پنج آهنگ دلارام را به همراهی گروه پازل بند منتشر کرد که مورد استقبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفت که طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داد.

سبک موسیقی حمید هیراد

مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد.

چگونه عشق نافرجام حمید هیراد در دورهمی فاش شد

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد: همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند گفتگوی خواننده خوش صدای پاپ حمید هیراد در برنامه دور همی

>>>بیشتر بخوانید:

تصویری که هواداران حمید هیراد را نگران کرد

خواننده

معنی اصلی شعرهایم عشق به خداست

حمید هیراد اسم هنری من است و اسم اصلی ام حمید حسین زاده است. هیراد را مردم انتخاب کردند و اگر من اینجا هستم به خاطر مردم است. هیراد به معنای خوش اخلاقی، خنده رویی و از نام های اساطیری است. هیراد افزود:اساس موسیقی من که تا امروز کار کردم، موسیقی سنتی بوده است. اساتید من منش و احترام را به من آموختند و سعی کرده ام همواره آن را رعایت کنم.این خواننده در خصوص کنسرت هایش گفت:به شکل مستقل کنسرت نداشتم، اما با گروه پازل بند در یکی، دو مورد حضور داشتم.

مدیری از هیراد درباره میزان محبوبیتش در فضای مجازی پرسید و این خواننده توضیح داد: صد و پنجاه و سه هزار نفر فالوور دارم که بیشترین آنها پس از کار «شوخیه مگه» دنبالم کرده اند. وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

وی با بیان اینکه مبنای اصلی شعرهایم عشق به خداست، درخصوص اشعاری که می خواند، بیان کرد:ترانه هایی که می خوانم از حضرت مولانا، سعدی و حافظ است. سازهای تخصصی ام، سازهای کوبه ای دف و تنبک

ترانه ای دلچسب از حمید هیراد

می نشینم با تو و دورت حصار میکشم

ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم

مینشینی پیش مهتاب و تو ناز میکنی

کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی

نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم

چه حالی دارم امشب

روح و روانم آرام جهانم

هواتو دارم امشب

نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم

چه حالی دارم امشب

روح و روانم آشوب زمانم

چه یاری دارم امشب

بستری شدن حمید هیراد در بیمارستان

مدیر روابط عمومی شرکتی که مدیریت برنامه‌های هنری حیمد هیراد را بر عهده دارد، بستری شدن این خواننده موسیقی پاپ در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا را تایید کرد.

حمید هیراد، خواننده موسیقی پاپ، از عصر امروز (شنبه ۱۱ اردیبهشت) به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

حامد حسین‌زادگان، در این باره توضیح داد: «پس از تشخیص ابتلای حمید هیراد به کرونا، پزشکان ترجیح دادند او در بخش عمومی بستری شود.»

او افزود: «همان‌طور که می‌دانید، ایشان مدتی است از بیماری سرطان هم رنج می‌برد و به‌ تازگی مرحله‌ای از شیمی درمانی‌اش به پایان رسیده است. با این‌حال امیدواریم سیستم ایمنی بدن حمید هیراد از پس کرونا بربیاید و در این راه، دعای خیر مردم در شب‌های قدر، یاری‌دهنده او و دیگر بیماران خواهد بود.»

حمید هیراد از ۱۴ ماه پیش در حال درمان بیماری سرطان است و با این‌حال فعالیت‌های هنری خود را متوقف نکرده. او فروردین امسال، پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را منتشر کرد.

حمید هیراد بیش از چهار سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود.

آخرین وضعیت جسمی حمید هیراد، یک روز پس از اعلام ابتلای این خواننده به کرونا، مشخص شد.

موسسه فرهنگی هنری «آوازینو» در حساب رسمی خود در فضای مجازی نوشت: «به اطلاع عموم علاقه‌مندان موسیقی و طرفداران حمید هیراد خواننده جوان کشورمان می‌رساند روز گذشته شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ حمید هیراد با علائم ابتلا به کووید۱۹ به پزشک مراجعه کرده و پس از انجام تست‌های اولیه مشخص شد که او مبتلا به ویروس کرونا است. از آنجا که حمید هیراد مراقبت و درمان بیماری زمینه‌ای خویش را تحت نظر تیم پزشکی محترم بیمارستان شریعتی انجام می‌دهد، آن تیم محترم تصمیم به بستری و درمان بیماری کرونا در همان بیمارستان را گرفتند.»

بر اساس این گزارش، حمید هیراد بیش از چهار سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود. او فروردین ماه امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد.

فعالیت های اخیر حمید هیراد

همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو، به عنوان داور هم از دیگر فعالیت های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.
معمولا برخی از هنرمندان مانند حمید هیراد به عنوان خواننده خوش اخلاق و خوش صدا که محبوب دل هاست در میان مردم جایگاهی ویژه دارد که با صدای زیبایشان میتوانند ما را برای لحظاتی هر چند اندک مهمان آرامشی شگرف کنند.

>>>آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد، آهنگی که بعد از خواندن آن به شهرت رسید:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427456
  • نویسنده : نرگس قوامی

برچسب ها

ثبت نظر

-