بی میلی جنسی/8 موردی که زنان را در حین رابطه جنسی بی میل می کند!

  • کد خبر : 427214
  • 19 اردیبهشت 1400 - 9:53
بی میلی جنسی/8 موردی که زنان را در حین رابطه جنسی بی میل می کند!

یک رابطه جنسی عالی همیشه آرزوی همه است. هیچ کس نمی خواهد در حین رابطه اتفاقی بیفتد که نسبت به ادامه رابطه دلسرد شود. در حین انجام رابطه جنسی ، مسئولیت موفق بودن رابطه به عهده هر دو نفر در رابطه است. امروز می خواهیم چند مورد از کارهایی که حس شور و شوق زنان را در حین رابطه از بین می برد بررسی کنیم.

وقتی نتوانند کلیتوریس را پیدا کنند

بله آقایان ، این مورد حتی به تنهایی نیز می تواند شعله آتش در درون هر زن را خاموش کند. اشکالی ندارد که یک یا دو بار دستکاری کنید و راه خود را گم کنید اما نباید همیشه این شکلی باشید. برخی حتی پس از پیدا کردن آن نقطه حساس نیز باز هم ان را گم می کنند و حس زن همراه با آنتا آخر رابطه از بین می برد.

بی میلی جنسی

فرو کردن انگشتان در واژن

ضربه زدن به ناحیه تناسلی و فرو کردن انگشت به داخل واژن و انجام پی در پی این کار برای زنان چیزی جز عذاب و شکنجه نیست و بیشتر مردان این را نمی دانند و درک نمی کنند. آن ها فکر می کنند هر چه با سرعت بیشتری این کار راانجام دهند زن بیشتر لذت می برد در حالی که اینطور نیست. حتما شاید بگویید خب این هم شبیه دخول یا خیلی راحت تر از آن است ولی باید بدانید که انگشت و آلت تناسلی خیلی فرق دارند و حسابشان کاملا جداست. البته  اگر مرد بداند که چگونه و با چه ترفندی این کار را بکند انجام دادن آن کار مشابه با انگشتان آنقدرها هم بد نیست.

اصرار بر رابطه مقعدی

بعضی از خانم ها ممکن است از داشتن رابطه به هر دو روش لذت ببرند اما قبل از اینکه بدانید و خیالتان جمع باشد که همسرتان رابطه مقعدی را دوست دارد یا نه نباید او را مجبور یا بر آن اصرار کنید. شاید دخول مقعدی در ذهن شما سرگرم کننده و بسیار تحریک کننده و شهوانی باشد ، اما مجبور کردن شریک خود به رابطه مقعدی نامردانه است.

بی میلی جنسی

موهای شرمگاهی

اگر زنان می توانند وقت خود را صرف حذف موهای زائد صورت و بدن خود کنند و موم بیکینی انجام دهند ، مردان نیز باید به این مورد توجه کافی داشته باشند و آنها نیز ظاهری آراسته داشته باشند حداقل باید سعی کنند موهای شرمگاهیشان را حذف کنند. این موهای شرمگاهی که بیش از حد رشد کرده و اصلاح نشده اند باعث سردی زنان نسبت به رابطه جنسی و بیشتر از آن رابطه دهانی می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

نداشتن میل جنسی/چگونه متوجه بی میلی جنسی در خود شوید؟

وقتی مرد زودانزال است

به احتمال زیاد هیچ چیز زن را مانند مردی که در رختخواب زود به اوج لذت جنسی می رسد سرد نمی کند. زن مردی را که بتواند یک ساعت تمام به او لذت ببخشد به مردی که این کار را فقط در نیم ساعت می کند ترجیح می دهد.

کمک نکردن به او در رسیدن به ارگاسم

خوب ، شما زود به انزال رسیده اید اما آیا این بدان معنی است که وظیفه شما تمام شده است؟ ابدا! شما نیز باید به همسرخود کمک کنید نا او هم به اوج لذت جنسی برسد. هنگامی که یک مرد بعد از اینکه به انزال رسید به سادگی پشتش را برمیگرداند یا متوقف می شود ، زن را کاملا نسبت به رابطه با خود دلسرد می کند و باعث می شود خودش نیز بعدها احساس بدی داشته باشد. اگر خودتان به اوج رسیده اید در مالش کلیتوریس با او همکاری کنید و به او کمک کنید که به ارگاسم برسد.

حمام قبل از رابطه

دوش نگرفتن قبل از رابطه جنسی

زنان وقتی همسرشان در حین رابطه بوی بدی دهند ناخودآگاه و در صورت تکرار شدن آن اتفاق نسبت به همسر خودو رابطه با او سرد می شوند. بهتر است مردان قبل از نزدیکی مسواک و دوش را فراموش نکنند.

کپی کردن رفتار ها و حرکات در فیلم ها

امتحان کردن چیزهای جدید همیشه سرگرم کننده است اما کپی کردن مواردی که به صورت آنلاین مشاهده کرده اید همیشه ایده خوبی نیست. صحنه های شهوانی در فیلم ها فط و فقط ساختگیو جهت درآمد زایی است. از این رو ، بازآفرینی محتوای آنلاین در اتاق خواب واقعاً کارساز نیست.

مواردی که در بالا ذکر شد مواردی است که زنان رادر حین رابطه به یکباره بی میل می کند. شاید خنده دار به نظر برسند اما همه چیز درست و واقعی است. بنابراین ، فکر می کنم از این پس مردان نباید بهانه ای برای ناامید کردن زنان در دفعات بعدی رابطه شان پیدا کنند و باید این نکات را در ذهن داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427214
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/8-things-turn-off-women-sex/

ثبت نظر

دیدگاهها بسته است.

-