لزبین هستید یا دوجنس گرا؟ / نشانه های لزبین بودن همسر

  • کد خبر : 426985
  • 18 اردیبهشت 1400 - 10:33
 لزبین هستید یا دوجنس گرا؟ / نشانه های لزبین بودن همسر

آیا تا به حال جذب همجنس خود شده اید؟ و سپس این فکر به ذهن شما خطور کرده که شاید یک لزبین هستید؟ امکان دارد! یا شاید هم دوجنس گرا باشید. این هم یک احتمال کاملاً  طبیعی است که هم درباره ی همجنس خود و هم درباره ی جنس مخالف کنجکاو باشید. هر دختری حداقل یک بار در زندگی به خاطر بدن و اندام زیبا جذب دختر دیگری شده است و این طبیعی است و دقیقاً به معنای لزبین یا دوجنس گرا بودن نیست. اما وقتی افکار فراتر از شکل ظاهری می روند، نیاز است درمورد خواسته جنسی خود بیشتر بدانید.

اول از همه به این سوالات جواب بده!

آیا واقعاً بدن زنان را دوست داری؟ این را بدانید که کاملاً طبیعی است که کسی را دوست داشته باشید. اما آیا احساس می کنید که نه تنها از آن ها خوشتان می آید بلکه نسبت به آنها احساساتی نیز دارید؟ کنجکاوید و می خواهید بدانید که رابطه یا نزدیکی با آنها چگونه است. شناسایی اولویت جنسی خود مهم است و اولین کاری است که باید انجام دهید.

لزبین

تأیید اولویت جنسی خود

قبول اینکه ترجیحات و خواسته های جنسی ما متفاوت از آن چیزی است که معمول است برای برخی سخت می باشد. دلیل این امر این است که بیشتر ما در خانه هایی بزرگ شده ایم که والدین دگرجنس گرا داریم و این همان چیزی است که آنها درباره ما نیز فکر می کنند.

خواه بخواهیم بپذیریم یا نه اما حقیقت این است که بعضی از کشورها هنوز به مفهوم همجنسگرایی عادت نکرده اند و در مورد آن چندان صریح نیستند. این ممکن است در شما نیز تردید ایجاد کند. اشکالی ندارد اگر بپذیرید که ممکن است دوجنس گرا باشید یا لزبین. جذب شدن به خانم ها چیز بدی نیست. شما باید با خود صادق باشید و خواسته جنسی خود را بپذیرید.

تفاوت بین دوجنس گرایی و لزبین بودن را بدانید!

بسیاری از افراد هنوز هم نمی دانند دو جنس گرایی یا لزبین بودن به چه معناست. اگر می خواهید بدانید که خواسته جنسی شما چیست، باید بدانید که معنای واقعی آنها چیست. لزبین بودن به معنای جذب شدن به یک زن و علاقه نداشتن به مردان از نظر جنسی و عاطفی است. به طوری که مردان هیچ جذابیتی برای شما نداشته باشند. دو جنس گرا بودن به معنای جذب شدن به هر دو جنس، یعنی هم زن و هم مرد است. هر دوی این اصطلاحات برای برخی افراد یکسان به نظر می رسند اما تعاریف آنها کاملا متفاوت است.

آیا مردها برای شما جذاب هستند؟

می بینید تشخیص خواسته های جنسی چقدر سخت است؟ به قدری پیچیده که شما را گیج می کند. شما ممکن است از ظاهر مردی خوشتان بیاید ولی از لحاظ جنسی به او هیچ حسی نداشته باشید. اگر حتی زیباترین و سکسی ترین مردها هم باعث تحریک شما نمی شوند به این معنی است که شما لزبین هستید!

لزبین

آیا در مورد بدن زنان زیاد فکر می کنید؟

مشخص شد که لزبین بودن یا دو جنس گرایی چیست ، بیایید در مورد تکرار افکار خود صحبت کنیم. هر چند وقت یک بار به اندام زنانه فکر می کنید؟ آیا مردان هم در افکار و خیالات شما هستند؟ اگر دو جنس گرا هستید ممکن است ناخوداگاه بعضی اوقات به زن ها فکر کنید و برخی اوقات دیگر در خیالات خود مردان را داشته باشید.

اگر مدام درباره ی زنان و بودن با آن ها فکر می کنید و اندام مردانه برای شما هیچ جذابیتی ندارد و فکر کردن به مرد ها شما را تحریک نمی کند یعنی شما یک لزبین هستید.

چه نوع فیلم پورنی تماشا می کنید؟

بعضی از شما ممکن است بگوید که حتی یک زن که فقط جذب مرد هاست هم عاشق تماشای پورن لزبین است و من کاملاً با آن موافق هستم زیرا پورن لزبین برای همه کاملاً جذاب است. یکی از مواردی که به راحتی می تواند لزبین بودن یا نبودن شما را ثابت کند سابقه تماشای فیلم های پورن شماست. اگر کل تاریخچه شما از پورنو لزبین پر شده باشد و تنها راه خودارضایی شما باشد ، مشخص است که شما لزبین هستید. اگر دوجنس گرا باشید ، سابقه شما متشکل از گونه های مختلف فیلم های پورن است و ممکن است هر دو باعث تحریک و برانگیختگی جنسی شما شوند.

نشانه های لزبین بودن همسر

  • ریاست طلبی یکی از نشانه های زن لزبین

آیا در رابطه زناشویی تان، همسرتان تلاش دارد که همه چیز را کنترل و مدیریت کند؟ زنانی که لزبین هستند همواره می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند، همواره یک همسر بله قربان گو می خواهند و جواب منفی از سوی شما آن ها را به شدت پرخاشگر می کند. درواقع او همه کاره رابطه است و شما را طوری به حاشیه می راند که به نظر می رسد در تصمیم گیری های زندگی مشترکتان هیچ نقشی ندارید.

  • بی علاقگی به مسائل خانه داری

زنان لزبین تفاوت هایی با زنان عادی دارند که نباید از چشمتان دور بیفتد. اگر زنتان برخلاف همسران دوستانتان علاقه ای به مسائل خانه داری یا دکوراسیون منزل ندارد، احتمال دارد که به دلیل لزبین بودنش باشد.

بیبر

  • مدل موی بیبر مدل مورد علاقه زنان لزبین

مدل موی جاستین بیبر سلبریتی خارجی که زمانی مد شده بود را به خاطر دارید؟ اگر زنتان یک همجنس باز باشد مدل موهای پسرانه و کوتاه را برای خود می پسندد و احتمالا مدل دلخواهش، مدل موی بیبر خواهد بود. زیرا زنان لزبین، به خصوص آن هایی که تمایل به فاعل بودن دارند، موهایشان را کوتاه نگه می دارند.

>>>بیشتر بخوانید:

محتوا‌ی ضدیهودی و همجنس‌گرایی از کتب عربستان سعودی حذف گردید

  • شناسایی زبان بدن زنان لزبین

زبان بدن همه چیز را درباره افراد افشا می کند، بنابراین به زبان بدن همسرتان توجه کنید. اگر حالت نشستن او به گونه ای است که پاهایش را باز می کند، یا هنگامی که حرف خنده داری می زنید برای تاییدتان به شما مشت می زند و یا هنگام راه رفتن قوز می کند؛ باید این نشانه ها را با دقت بیشتری بررسی کنید.

ناخن

  • مانیکور و آرایش ناخن های زنانی که لزبین هستند

اگر با یک زن لزبین ازدواج کرده باشید خواهید دید که او علاقه ای به بلند کردن و یا طراحی ناخن ها ندارد. حتی اگر در برخی موارد همسرتان ناخن هایش را بلند کند، متوجه خواهید شد ناخن های انگشت میانی، اشاره و یا حلقه را کوتاه نگه می دارد. این کار به این دلیل است که می خواهد از این انگشتان برای خود ارضایی استفاده کند و ناخن های بلند برایش مزاحمت ایجاد می کنند.

خنده بلند

  • خنده های بلند و فریاد زدن

زنان لزبین معمولا مانند مردان با صدای بلند می خندد و فریاد های از ته دل می کشند. این موضوع می تواند یکی از نشانه هایی باشد که به شما می گوید همسرتان یک لزبین است پس بهتر است بقیه نشانه ها را نیز در مورد او چک کنید و هوشیارتر باشید.

  • طفره رفتن از برقراری رابطه جنسی با همسر

اگر همسرتان یک زن لزبین باشد، تمایلی به برقراری رابطه با شما نخواهد داشت و به لز علاقه مند خواهد بود. بنابراین به طور مداوم از این کار طفره می رود و بی علاقگیش به وضوح مشخص است. این در شرایطی است که شما باور دارید همسرتان به لحاظ جنسی بسیار پر شور و حرارت است و تمایلات جنسی شدیدی دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426985
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/lesbian-bisexual-10-ways-help-understand-true-desires/

ثبت نظر

-