ارگاسم زن/10تکنیک جنسی برای لذت بیشتر و به ارگاسم رساندن زنان!

  • کد خبر : 426808
  • 16 اردیبهشت 1400 - 9:56
ارگاسم زن/10تکنیک جنسی برای لذت بیشتر و به ارگاسم رساندن زنان!

برای به اوج لذت رساندن زنان نیاز به برقراری یک ارتباط صحیح با همسر خود دارید. برای مردان بسیار خوشایند است که ببینند زنی که عاشقش هستند در کنار آن‌ها خوشحال است؛ با این حال بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که چگونه باید یک زن را به اوج لذت برسانند. رابطه جنسی یکی از عوامل تعیین کننده در کیفیت رابطه زوجین و ماندگاری آن است.

ارگاسم زن

مشاوره جنسی فرصت مناسبی است تا با روحیات زنان و آناتومی بدن آن‌ها آشنا شوید و بتوانید رابطه رضایت بخشی را با شریک جنسی خود برقرار کنید. عدم اهمیت به این موارد باعث می‌شود که در نظر زنی که با او رابطه دارید رفتارهای جنسی شما خودخواهانه به نظر برسد که در نهایت به سرد شدن او نسبت به رابطه منجر می‌شود.

۱- به همسرتان کمک کنید تا آرام شود

اولین کار برای به اوج لذت رساندن زنان، دادن احساس آرامش به اوست. پس سعی کنید تمام آنچه که برای او لذت بخش است را انجام دهید. در نتیجه تا حد زیادی اضطراب اولیه و استرس او کاهش می‌یابد. زنان در زمان‌هایی که استرس زیادی دارند میل جنسی شان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و لذت بردن از رابطه جنسی برایشان سخت می‌شود.

ارگاسم زن

2- برای به اوج لذت رساندن زنان وقت بگذارید

قبل از برقراری رابطه جنسی زمانی را صرف معاشقه کنید تا او را برای برقراری رابطه جنسی آماده کنید. عشق بازی برای یک زن بسیار مهم است و میزان لذت رابطه جنسی هر دو نفر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. قبل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود با شیطنت صحبت کنید ولی حواستان باشد که زیاده روی نکنید. با صحبت کردن در مورد مسائل مختلف جنسی و توجه به پاسخ‌ها و عکس العمل‌های همسرتان می‌توانید علایق جنسی او را به راحتی کشف کنید.

3- برای به اوج لذت رساندن زنان آناتومی بدن او را بشناسید

نارضایتی جنسی یکی از مشکلاتی است که برخی از زوجین با آن مواجه هستند. یکی از دلایل مهم آن، عدم اطلاع و آگاهی مردان از آناتومی بدن زنان و نحوه ارضا کردن آنان است. طبیعی است که زنان از تحریک واژن لذت ببرند ولی در زنان مسئله پیچیده‌تر است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط حساس بدن زنان به شما کمک می‌کند تا شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانید.

ارگاسم زن

4- در رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید

در واژن زنان چندین پایانه عصبی وجود دارد. بنابراین آنچه که سبب لذت در زمان دخول در زنان می‌شود، تنوع در حرکات شما می‌باشد. سعی کنید ریتم، فشار و زوایای مختلف را امتحان نمایید تا حالتی را پیدا کنید که همسرتان بیشترین واکنش و لذت را نسبت به آن دارد. این حالت برای زنان مختلف متفاوت است بنابراین شما باید حالت ایده آل همسرتان را بیابید و در استایل‌های رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید.

5- برای به اوج لذت رساندن زنان رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

رابطه جنسی دهانی از مواردی است که اکثر مردان دوست دارند که بیشتر این نوع رابطه بر روی آنان انجام شود و خودشان تمایل زیادی برای انجام این کار ندارند. زنان نیز مانند مردان از رابطه جنسی دهانی لذت می‌برند. اگر می‌خواهید که رابطه بهتری با همسرتان داشته باشید؛ باید بیشتر رابطه جنسی دهانی برقرار کنید.

یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند این است که از همسرتان بخواهید تا شما را در مورد نحوه انجام رابطه جنسی دهانی راهنمایی کند. ولی به طور کلی در زمان برقراری رابطه جنسی دهانی باید تمرکز شما بر روی کلیتوریس باشد. اما از تحریک بقیه قسمت‌های واژن غافل نشوید. باید در زمان برقراری این رابطه تلاش کنید تا بفهمید دقیقا که با تحریک کدام نقاط همسرتان لذت بیشتری از برقراری رابطه جنسی دهانی می‌برد.

فانتزی در سکس

6- فانتزی‌های او را کشف کنید

زنان فانتزی‌های جنسی خاص خود را دارند و تا زمانی که به طور کامل اطمینان نداشته باشند که می‌خواهید آن‌ها را ارضا نمایید؛ فانتزی‌های خود را بیان نمی‌کنند. باید شرایطی را فراهم نمایید تا همسرتان بتواند خواسته ‌ایش را به راحتی با شما در میان بگذارد و آشکارا با شما در مورد علایق جنسی خود صحبت کند. این شرایط تنها با ایجاد یک ارتباط صحیح با همسر به وجود می‌آید. شاید بیان این خواسته برای او بسیار دشوار باشد پس تلاش کنید تا فانتزی‌های همسرتان را زنده نمایید.

>>>بیشتر بخوانید:

باورهای غلط در سکس/۱۲ باور رایج ولی اشتباه در رابطه با سکس!

7- در رابطه جنسی جایتان را با یکدیگر عوض کنید

برای به اوج لذت رساندن زنان گاهی در رابطه جای خود را با هم عوض کنید. در واقع در برقراری رابطه جنسی بعضی از زنان دوست دارند تسلیم باشند، برخی از زنان نیز ترجیح می‌دهند که در حین برقراری رابطه جنسی کنترل همه چیز را در دست بگیرند. این علایق در زنان مختلف متفاوت می‌باشد و هیچ کسی نمی‌تواند به شما بگوید که زن شما کدام یک از این دو حالت است. برای اینکه بفهمید که همسر شما کدام یک از این دو حالت را دوست دارد، به او فرصت دهید. کنترل رابطه جنسی را به او واگذار نمایید. با انجام این کار می‌توانید علایق جنسی همسر خود را بهتر بشناسید.

بوسه و نوازش

 

8- قدرت بوسه و نوازش را فراموش نکنید

بوسه و نوازش باعث می شود میل همسرتان به ادامه رابطه چند برابر شود. همچنین باعث می شود هر دو به بهترین شکل برای رابطه آماده باشید.

9- در صورت لزوم از مواد روان کننده استفاده کنید

برای اینکه زن چندین ارگاسم داشته باشد ، باید راحت باشد و تجربه آن را بیشتر از دردناک لذت بخش بداند. ناحیه واژن بسیار حساس است ، بنابراین باید از یک ماده روان کننده برای روانکاری ناحیه استفاده کنید. درد در ناحیه واژن از هر نوع لذتی می کاهد و می تواند رابطه را چنان دردناک کند که حتی ممکن است باعث شود زن به ارگاسم نرسد.

10- کمی استراحت کنید

گفته شده ، تخت را ترک نکنید. اگر هر دو به اوج لذت خود رسیده اید و قصد ادامه عشق ورزی را دارید ، در رختخواب بمانید. برای احیای سطح انرژی ، همدیگر را در آغوش بگیرید ، ببوسید و صحبت کنید. به یاد داشته باشید ، عشق ورزیدن فقط یک عمل جسمی نیست و به سطحی از پیوند عاطفی نیز نیاز دارد. پس از رسیدن به اوج ، به او پشت نکنید. به عمق چشمان او نگاه کنید و به او اطمینان دهید که چقدر جذب او شده اید و چقدر گذراندن وقت با او برای شما لذت بخش است.

کلام آخر

توجه داشته باشید که ارگاسم شدن در زنان امری بسیار مهم است و تاثیرات خود را بر تمام جنبه‌های جسمی و روانی زندگی می‌گذارد با این حال گاهی مردان تمامی تلاش خود را برای به اوج لذت رساندن زنان انجام می‌دهند و تکنیک‌های مختلفی را نیز امتحان می‌کنند اما بازهم در این زمینه با مشکل مواجه هستند. در این شرایط لازم است که با بهره بردن از مشاور و متخصص در زمینه مسائل جنسی موضوع را با او در میان گذاشته و بتوانید لذت را دوباره به رابطه جنسی خود بازگردانید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426808
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.thehealthsite.com/sexual-health/how-to-give-your-woman-multiple-orgasms-185463/

ثبت نظر

-