وی درباره چرایی تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی اظهار کرد: آقای نواب صفوی در دادسرای کانیوزن دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی خبر داد.

 

رئوف تصریح کرد: منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

>>>بیشتر بخوانید:

۷۳ هزار سایت قمار، فیشینگ و کلاهبرداری با گزارش‌های مردمی فیلتر شد

تعلیق وکالت پس از کلاهبرداری حسام نواب صفوی

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین تکلیف خواهد شد. نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

بیوگرافی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد. حسام نواب صفوی بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده… هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند، دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد.

در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت و سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد… از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده و احساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت… اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد.

کارنامه بازیگری حسام نواب صفوی

دوره های بازیگری را در کلاس های مرحوم حمید سمندریان گذراند و از همانجا وقتی 22 ساله بود به سریال «بازگشت به خانه» در سال 1375 معرفی شد. نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی نیز پرداخته است که از جمله فعالیت های او می توان به فیلم های «اعتراض»، «نان و عشق وموتور هزار»، «اتانازی»، «عروس خوشقدم»، «سیزده گر به روی شیروانی» و «سودای پرواز» و سریال های «بازگشت به خانه»، «شن های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد. لازم به ذکر است نواب صفوی علاوه بر بازیگری نوازندگی را نیز تجربه کرده و دارای مدرک افتخاری نوازندگی پیانو می باشد.

شغل خانوادگی متفاوت از بازیگری

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام این شغل را ادامه می دهد. اگر فکر می کنید او مدتی است که کم کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.

خانواده حسام نواب صفوی

حسامی ها چهار برادر هستند، هومن و حسین و حسن، که دو برادر او در آمریکا و یک برادرش هم در آفریقای جنوبی زندگی می کند. عموی او اسماعیل نواب صفا ترانه سرای معاصر که مشوق اصلی او در هنر بود. او تنها کسی بود که در خانواده نواب صفوی ها گرایش به هنر داشت که چند سال پیش هم درگذشت.