دستگیری کودک آزار سبزواری/همراه با فیلم

  • کد خبر : 424983
  • 04 اردیبهشت 1400 - 13:41
دستگیری کودک آزار سبزواری/همراه با فیلم

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می چرخد، که کودک آزاری پسر بچه ای که حاضر نیست به تیم محبوبش توهین کند ومورد آزار و اذیت دو جوان قرار می گیرد.پسر بچهای به اسم محمد مهدی که اهل خراسان رضوی از شهرستان داورزن روستای نهالدان بوده است.

2 مرد کودک آزار سر کری خوانی این روز های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو کودک آزاری می کنند.

>>>بیشتر بخوانید:

مجازات سکس‌ با افراد زیر ۱۸ سال در ایران

دستگیری کودک آزار

برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می دهند.

بر اساس این گزارش ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می شود.

ویدیو آزار پسر بچه ی سبزواری

 

دستگیری کودک آزار پس از انتشار فیلم در فضای مجازی

کودک آزاری که کودکی را به خاطر دیر آمدن به سر کار تنبیه کرده بود، پس از گذشت یک سال با انتشار فیلم این واقعه در فضای مجازی دستگیر شد.سرپرست معاونت اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: این فیلم در پی مفقود شدن گوشی همراه فرد کودک‌آزار، توسط شخصی در فضای مجازی منتشر شده که گوشی همراه را پیدا کرده است.

در ادامه بخوانید از پدری که به نوزاد ۱۷ ماهه در تهران تجاوز کرد:

پدری دختر ۱۷ماهه‌اش را آزار جنسی داده / دخترک کشته شده

پدر ساناز، دختر۱۷ماهه، اعتراف کرده: «همسرم، ساناز را به من سپرده بود، بچه داشت گریه می‌کرد و نمی‌توانستم، آرامش کنم. لباس‌های‌اش را درآوردم، فکر کردم شاید گرمش باشد، اما باز ساناز آرام نشد. بعد آن کارها را انجام دادم….»- این مرد، پنج فرزند دارد.

🔸مادر این دختربچه می‌گوید به این مرد اعتماد داشته و حالا برای او از شعبه پنج دادگاه کیفری تهران اشد مجازات را طلب کرده.

عامل تجاوز به کودک ۱۷ ماهه از مهاجران افغان بوده و تحقیقات در خصوص مسائل این فرد ادامه دارد.

پلیس آگاهی تهران به رسانه ها اعلام کرد؛ عامل تجاوز به کودک ۱۷ ماهه  از اتباع افغانستان بود.

پزشکی قانونی جنون فرد متجاوز را تأیید نموده و به گفته پلیس آگاهی تهران این خانواده اصلا ایرانی نبودند بلکه از مهاجران افغان بوده که در منطقه شهر ری سکونت دارند.

پدر این خانواده دچار اختلالات روانی بوده و به همین دلیل اقدام به این کار کرده است.

تجاوز محارم پنهان‌ترین خشونت خانگی

تجاوز و آزار جنسی محارم را می‌توان خشن‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین و همچنین پنهان‌ترین نوع خشونت خانگی دانست که در سایه تابوها و اما و اگرهای فرهنگی هم از سوی خانواده و هم نهادهای مسئول معمولا انکار و لاپوشانی هم می‌شود. انکار این ابرخشونت ضمن این‌که باعث رشد زیر پوستی آن در جامعه می‌شود، متجاوزان را نیز در انجام اعمال مجرمانه خود گستاخ‌تر می‌کند، همچنین سانسور این موضوع باعث مخفی ماندن تبعات فاجعه‌آمیز این آسیب از نگاه سیاستمداران و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور می‌شود، به‌نحوی که این خشونت به‌عنوان یک آسیب مهم اجتماعی تلقی نمی‌شود و در اولویت برنامه‌ریزان قرار نمی‌گیرد.

ماهیت و تبعات بسیار پنهان و مخفی این نوع خشونت به‌ حدی است که در اغلب موارد، سال‌ها پس از وقوع آن از سوی فرد آشکار می‌شود، یعنی زمانی که اثرات بسیار مخرب و زیان‌بار روحی و روانی این خشونت، زندگی فرد آزاردیده را به‌کلی نابود کرده است.

دربرخی از موارد فرد حتی پس از سپری شدن سال‌ها از آخرین مورد وقوع آزار جنسی به‌دست محارم خود، همچنان از سخن گفتن در مورد آن ناتوان است. تابو بودن تجاوز محارم در عرف سنتی جامعه ایران چنان پررنگ است که صحبت درمورد آن حتی از سوی کارشناسان نیز تحمل نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=424983

ثبت نظر

-