اعمال همسان سازی در اولین واریز حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 424428
  • 31 فروردین 1400 - 13:25
اعمال همسان سازی در اولین واریز حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰
اولین حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ واریز شد اما آیا در این حقوق واریزی همسان‌سازی وعده داده شده اعمال شده است؟

پیش از این، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفته بود: از فروردین ماه سال جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند، حقوق‌ بازنشستگان این سازمان به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تا چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

مصطفی سالاری درباره میزان متناسب‌سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان اظهار کرده بود: بنابر هماهنگی‌های انجام‌شده با هیئت‌ مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور، افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و میزان متناسب‌سازی مرحله دوم در فیش حقوقی فروردین بازنشستگان لحاظ و واریز خواهد شد. در مرداد ماه سال گذشته نخستین مرحله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی انجام شد و در مهر ماه نیز سایر صندوق‌ها اقدام به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خود کردند و به‌نوعی فاصله و شکافی بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها ایجاد شد و در همین ارتباط این مساله مورد انتقاد و مطالبه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است که به‌حق مطالبه درستی بود. در همین ارتباط، واریزی‌ که بابت حقوق بازنشستگان در فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد، نسبت به اسفند ماه ۹۸، رشد ۱۳۰درصدی را خواهد داشت که این رشد شامل دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی خواهد بود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان

>>>بیشتر بخوانید:

ابلاغ افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته ها در سال ۱۴۰۰

با این سخنان، بازنشستگان انتظار واریز مبلغ ۴٫۲ میلیون تومان را داشتند که آخرین پیگیری‌ها و گزارش‌ها حاکی از این است که این مبلغ به همین میزان واریز شده و به نوعی گامی در راستای همسان‌سازی برداشته شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=424428

برچسب ها

ثبت نظر

-